nneas

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

sätter punkt och vänder blad !

Av jolin - 30 november 2011 22:14

Hähä, har nog ganska mycket att ta igen nu känner jag. Men skriver inte så mycket nu, för jag är skit-trött, och det är mycket roligare att läsa när det finns bilder i inlägget, och dem har inte Lina lagt upp än.


Kan börja med att säga att jag har haft det otroligt bra, och bara längtar tills nästa gång. Har gjort så himla mycket på så kort tid. Men drar igenom allt lite snabbt. I lördags kom som sagt Timmy och Sebbe hem till Lina, softade och fick även en massa skratt. "Jag röker inte, jag är nykterist!" - Sebbe. Sen på söndagen köpte vi hem lite gott, gjorde i princip samma sak, fast vi solade och gled omkring lite i Hallsberg med tanke på att det var första advent. Sen på måndagen tog vi våra saker och gick upp till Linas mamma, köpte godis och sedan mot Stockholm. Packade upp och gjorde ordning i hytten. Käkade godaste mackan, dansade bugg, sjöng kareoke, (min stavning) softade på däck and so on. Sen på tisdagen softade vi omkring lite mer. Sen idag så njöt vi uppe på däck av sista dagen. Sen när vi skulle lämna hytterna försvann Sebbe, men sen i sista sekund kom han tillbaka, Sen vart det bussen hem. Jag hoppade jag av i Örebro och dem gled vidare till Hallsberg. Köpte hem lite gott och somnade sedan i mammas säng. Sen kollade jag på Glee, men somnade typ direkt, nu sitter jag här och funderar starkt på att sova igen! Ingen skola för mig imorgon, sjukt trött! 


 

( Skolfotot från denna termin. Taget hur katalogen! )


Tack för de fina dagarna och alla guldvärda minnen. Måste verkligen göras om!.

Ni är bäst! Ni gjorde dagarna värda att dö för. Och i sommar är det vi som åker igen!

Tack Sebbe, Lina & Timmy! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards