nneas

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

bästa torsdagen på länge!

Av jolin - 28 juli 2011 22:39

Halli Hallå, detta har varit den bästa torsdagen på länge för min del! Inte bara föra att jag shoppat, utan för att det varit bra väder, och jag har fat bra sällskap. Och för att jag vet att jag får träffa Malin imorgon!! Helt perfekt! Gick iallafall på stan med mamma och Lina, men innan det gick vi omkring på Wadköping, fick en knäckklubba och en massa bilder. Sen gick vi upp på stan på vi fick en varsin dricka, och sen började shoppandet! Hitta inte så mycket, det var väldigt urplockat. Och det jag ville ha var inte i min prisklass just idag. Sen påvägen hem käkade vi pizza, det var helt okej, inte alls lika god pizza som det är i Degerfors eller på Rulles här i Örebro. Men det fick duga, var ju sååå hungrig! Sen gick jag och Lina till affären, köpte en varsin dricka och en godisbit, gick till en park nere vid ån där vi satte oss på bryggan och pratade. Sedan vidare till en lekpark där vi gungade lite och pratade ännu mer, på saker och ting vi störde oss på, så som otacksamma ungar! Sen gick vi hem då vi spelade två omgångar Cluedo med syster. Sen åkte hon hem. Då fixade jag mina naglar, sen satte jag mig här. Ska snart hoppa in i duschen, och sedan packa och sova. Sen flyr jag till Malin, toppen! 


Skrev ju igår att jag skulle uppdatera igen vilket jag inte gjorde, så får skriva om gårdagen nu istället. Lina kom ju som sagt. Vi satt och spelade lite, pratade och fika. Gick även ut med Alice ett antal gånger då vi ville ut i det fina vädret. Sen gick vi hem igen då vi satt och kollade på tv. Sen kom mamma och Inez, ( jag fick ett jättesöt gosedjur! ) och sedan åkte vi bort till OKQ8 då mamma skulle lämna bilen. Sen gick vi till Mc Donalds, käkade lite och sedan handlade vi på Filmkjedjan och sedan gick vi hem. Då la vi oss i sängen och kollade på tv, sen åkte Lina hem, och jag gick och la mig! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards