nneas

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

fml fml fml fml fml fml

Av jolin - 30 september 2011 15:56

Fan vad sur jag blir. Skulle fått mitt studiebidrag idag, men nej.. Skulle fått mitt barnbidrag istället. Men fick jag det? Nej, mina pengar kommer in nästa vecka. 
Så har inga pengar alls, och jag som vill dra till min älskling Amanda.......... 


Skolan gick väl bra, fick bara små utbrott då och då på min bukett. Vi skulle göra en nivåbukett, gick åt helvete. Pinnarna gled ut handen, blommorna ställde sig rätt ut.

Ingenting blev som det skulle. När jag väl var klart och ganska nöjd, så säger Sofie att vi ska plocka isär dom igen. Då hon även skulle ge oss tre blommor till. Då var det bara att börja om, den första vart jättefin, men då säger Sandra att jag har så mycket tid kvar så jag kunde göra om den, den andra vart sämre, och den sista vart sämst, och den skulle vi fotografera. Kul liv, nej! Sen när vi bara hade en kvart kvar på lektionen så säger Sofie och Sandra att vi ska göra ca 20 st gladiolusbuketter som sedan skulle till affären inför försäljning. Alla stressade sönder, men det gick!


Sen hade vi svenska då jag nästan fick ett till utbrott på några brudar från andra klassen. Satt och läste och skrev recensioner, och de hade verkligen ingen respekt alls. De satt och skratta och prata, skratta och prata, skratta och prata hela lektionen. Fyfan, så höll man på i sjuan, inte i första ring?


Aja, sen gick jag upp på stan med Lisa och Hannah, Lisa fick hålla mig sällskap. Vi sprang omkring inne på korthuset och provade roliga hattar med mera. Sen gick vi till våghustorget igen. Tog bussen hem då mamma mötte mig och sa att hon skulle hämta ut ett paket, trodde det skulle vara mitt löshår, men nejfan. Det var det inte.. 

Och nu sitter alla och tjatar på mig om att jag ska komma till karlskoga och degerfors. Men har inga pengar. FML! 


  Nivåbukett 1, fml


   Nivåbukett 2, fml

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards