nneas

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

hjärta

Av jolin - 23 december 2011 01:20

Finns nog inget värre en att se en person må så dåligt, en så pass nära person och veta att det inte finns något att göra för att få personen att må bra. Kan inte göra annat än att försöka få henne på bättre tankar, stötta henne och bara lyssna. För vad jag än säger så vet jag att det inte kommer bli bättre. Men det kan vara skönt att bara ha en axel att få gråta ut på. Ingen människa är värd att få må så dåligt. Är det inte nu i juletider man ska vara glad, och få tillbringa mycket tid med familj och vänner, utan en massa problem? Det är just på jul som allting är värst. Och jag vet att han var ett svin, ett stort jävla misstag. Men hade det inte varit för honom hade vi aldrig träffast. Så jag är på ett sätt väldigt glad över att den idioten finns. Går inte att beskriva vad jag menar.. Men jag hoppas att allt blir bra snart, och vill bara att du ska veta att jag älskar dig ! 


 



i will dry your tears

i will kiss you on the forehead

i will give you my heart

cuz  you mean everything to me

 
 
lina

lina

23 december 2011 14:49

hjärtat.. tack så mycket. det värmer att du bryr dig så mycket. vet inte vad jag skulle göra utan dig, hur många gånger du fått upp mig på fötter igen när jag legat på backen helt hjälplös.
jag älskar dig, glöm inte det. och som du finns för mig, finns jag som dig. kom ihåg det!

http://linaaaakarlsson.blogg.se

jolin

23 december 2011 17:28

Älskar dig hjärtat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards