nneas

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Rubrik saknas

Av jolin - 23 december 2011 02:35

Hej, jag heter Linnéa Jolin Kiel och jag tänkte ge er lite onödig information om mig själv. 

Jag älskar skor, ringar och navel-smycken, har även en samling utav läppglans.. 

Jag hatar verkligen guld. Så om en kille skulle fria, och har köpt mig en guldring, stick..

Jag hatar trånga utrymmen, eller när det är en massa folk runt omkring mig..

Jag har har komplex för min längd, önskar jag vore några centimeter längre.. 

Jag klarar inte en dag utan musik, jag lyssnar just nu på In for the kill med Skrillex..

Jag klarar inte en dag utan att kolla på kläder, smycken och skor på nätet..

Jag älskade att köpa underkläder förut, men nu hittar jag ingen bh som passar.. 

Jag bytte precis låt till Twin Atlantic med Skrillex.. 

Jag ska gå upp klockan halv åtta imorgon.. 

Jag ser verkligen inte fram till jul.. Eller jo kanske lite, får en ny mobil då.. 

Jag vill ha en ny dator så att jag kan få spela..

Jag tycker att denna termin har gått allt för fort.. 

Jag tycker även om min klass oerhört mycket..

Jag vet inte ens själv varför jag gör detta.. 

Jag tänker nu publicera detta inlägg..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards