nneas

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Muuuuums !

Av jolin - 23 december 2011 23:44

Livet är bra nu, har allt jag behöver, min mobil, en dator, julmust och en ask toffifee! Det ända som inte skulle skada skulle nog vara lite sällskap.. För övrigt så kommer nog gå upp minst 5kg denna helg.. Men det bjuder jag på haha, vem vill lida för att vara fin? Inte jag! Det finns faktiskt inget bättre än mat. Älskar att jag även fick ett sms av min moder förut där det stod att hon inte kunde behärska säg, och hade köpt fler julklappar till mig och syster som vi får öppna imorgon innan vi åker! Påtal om att åka, min mormor hämtar oss 10 imorgon bitti, kommer vara så gott som död. Och där ute har jag ingen täckning!? Men jag klarar mig, vet dock inte hur länge vi ska vara där, så det blir lite svårt att packa. Haha snacka om att skriva en massa onödig skit. Puss och hej! 


 


Ska vara lite tidig som alla andra, God jul från Varberga! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards