nneas

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Bloggtorka och tidsfördriv

Av jolin - 10 januari 2012 15:56

Klädsel
Vad har du på dig idag:
 ett par mörkgråa mjukisbyxor, ett svart linne, strumpor och underkläder
Vad använder du just nu för skor: Skor vad är det? Nejdå, men reebok-skor eller kil-klackar
Favoritfärg på kläder: Svart är ju min absoluta favorit på kläder, är inte så mycket för färgstarka kläder

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Linda
Du pratade med: Min syster
Du delade en drink med: Alkohol, vad är det?
Du gick på bio med: Hmm.. Lina tror jag :o
Du gick på stan med: Linda
Skällde på dig: Pappa i think

Senaste
Låt du hörde:
 Paradice- Lil Wayne
Film du såg: The back-up plan (?) tror jag den hette
Mat du åt: Billys 
Kram: Elina
Puss: Pussas vad är det? :$
Fest: Nyår
Känslan: Saknad
Ilska: Igår haha
Resa: Haha räknas Karlskoga, isf i fredags 
Glädje: För en liten stund sen
Dröm: Kommer inte ihåg
Boken du läste: Kommer inte ihåg

Personen du träffade: Min syster
Personen du pratade i telefon med: Madde
Personen du fick sms av: Madde
Gången du åt en 7-eleven korv: Korv fyfan
Gången du var utomhus: Förut, gick till affären
Gången du sov: Imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Längesen
Saken du köpte:
 Coca-cola på Tempo

Om dig

Namn: Linnéa Jolin Kiel
Ålder: 16
Smeknamn: Jolin (?)
Syskon: en storasyster
Sysselsättning: sova, facebook, skolan, bloggen, vänner
Bra egenskaper: finns inget bra med mig
Dåliga egenskaper: haha allt
Linje/klass: Första ring på virginska skolan i örebro, florist
Hårfärg: svart
Ögonfärg: blå-grå
Skostorlek: 37-38

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jolin - 12 januari 2012 19:30

Har avslutat frågestunden, och alla svar finns nu på min nya blogg! Har skapat en ny blogg för att kunna börja om lite i livet. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa det jag har att säga. Så från och med nu hittar ni mig på länknen nedan!  ...

Av jolin - 12 januari 2012 15:30

         

Av jolin - 12 januari 2012 15:00

         

Av jolin - 12 januari 2012 14:51

Nu är jag på lite bätre humör, men knappt. Skulle suttit på ett tåg till Hallsberg om 15min, skulle fått träffa min Lina. Men nae.. Kanske blir att åka in till Karlskoga istället. Vem vet, hemma vill jag inte vara. För övrigt så sitter jag just nu i ...

Av jolin - 12 januari 2012 14:12

Skulle åkt till Hallsberg idag. Men fick precis reda på att det inte blir så, såhär lagomt i sista sekund. Så ah, vad ska jag nu göra? Tvätta av mig sminket och spendera dagen i sängen kanske. Finns inte så mycket mer att göra. Känner mig svag, men d...

Ovido - Quiz & Flashcards