nneas

Alla inlägg under december 2011

Av jolin - 10 december 2011 15:12

Rubriken kan förklara mitt humör just nu. Just nu känner jag att mina "kära" pappa kan dra åt helvete. Han lovar alltid en sak på fyllan, men han kan då aldrig hålla det dagen efter. Vet inte hur många gånger jag blivit besviken på honom då han lovar saker hela tiden, men det blir aldrig av. Han säger t.ex att han ska hämta mig, men sedan dagen därpå så kan han inte då han är bakis och är med sin flickvän, jag frågar om 50kr i busspengar.  Men det är tydligen för mycket begärt. Åh jag orkar inte , känner att jag inte behöver honom i mitt liv. Varför ens skaffa en unge när man inte lägger ner energi på barnet? Fattar inte grejen med det. Jag klarar mig så mycket bättre utan honom en med honom! 

Av jolin - 9 december 2011 18:53

Pssar på att blogga nu medans frugan är på toa. Som sagt så mötte jagg upp henne på stationen, sen drog vi och handla och sedan hem. Har suttit och kollat på olika danser osv. Skriver mer sen, herra! 

Av jolin - 9 december 2011 15:48

Vilken dag haha. Första lektionen var soft, fick göra en sorg-dekoration och sedan två huvudkransar till tärnorna som ska vara på vårat luciatåg. Sem svenska, redovisning, gick väl helt okej. Men kunde exakt allting precis innan, men jsälvklart fick jag en blackout och glömde en massa ord.. Men aja, får duga. Tog sedan bussen hem, kokade nudlar, tappade alla i diskon, fick lite smått damp. Men kokade istället pasta. Väntar nu på att Malin ska ringa, sen åker jag och möter henne på resecentrum, sen blir det myskväll! Men skriver mer sen, ska försöka ta några bilder ikväll också.

Av jolin - 9 december 2011 15:30

Dagens julklappstips; 

 

En snygg Björn Borg väska inklusive plånbok. Passar lika bra för tjejer som för killar!


Dagens sanning;

Jag är väldigt mörkrädd. Eller ah typ, är rädd för att vara ute själv på nätterna då det är mörkt, eller om det är släckt i hela lägenheten på natten och man ska gå upp och ta ett glas vatten eller något sådant. Men när jag ska sova så måste det vara mörkt. 

Av jolin - 8 december 2011 22:50

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering idag. Men jag kom hem vid fyra och la mig i sängen och tvär slocknade. Vaknade vid sju igen, och då pluggade jag lite teori och sedan engelska. Sen har jag inte ens haft ork till att blogga idag. Men gör ett snabbt inlägg nu innan jag går och lägger mig och kollar på film och sover igen! Skolan var soft, först engelska två timmar, kollade på lite blommor och sådant, räknade sedan ut vad blommorna skulle kosta och så, men hann inte klart helt.. Sen hade vi skiss-lektion i en timma. Klippte ut en massa fiskar i olika färger haha. Orkar inte förklara varför. Sen hade vi teorilektion, men istället fick vi göra en massa blomgrupper inför en Nobel middag som skulle hållas på ett ålderdoms hem.

Jobbade över lite, då jag och Anna inte hann klart med allt, sen tog jag bussen hem! Men nu säger jag godnatt! Puss ♥


Love we deal with- Million Stylez blir kvällens kärlek! 

Av jolin - 8 december 2011 22:41

Dagens julklappstips; 

Ett par snygga Björn Borg trosor från http://www.sportamore.se/ . De är inte bara snygga utan väldigt sköna!


Dagens sanning; 

Jag bara älskar när killar är sådär grymt charmiga! 

Av jolin - 7 december 2011 22:42

Bakade klart för ca en till två timmar sen, har verkligen ingen tiduppfattning! Ska hoppa in i duschen nu och sedan bädda ner mig i sängen med en massa halstabletter, börjar få ont i halsen, har även varit snuvig ett tag.. Vill inte bli sjuk nu lagom till jul.. Aja mycket vila får det bli! Godnatt ! 


 

Av jolin - 7 december 2011 19:35

.. man endast vara om man ska baka pepparkakor. Haha skämt åt sido. 

Nej nu ska jag baka pepparkakor, puss ! 


     

Ovido - Quiz & Flashcards