nneas

Alla inlägg under december 2011

Av jolin - 12 december 2011 23:03

 


 


Vadå snyggt? Ge mig! :(

Av jolin - 12 december 2011 22:33

     

Av jolin - 12 december 2011 22:28

Funderar väldigt starkt på att beställa hem dessa två plagg :33

Jackan finns även i rött och blått, och klänningen i svart! 


   

Av jolin - 12 december 2011 21:21

Dagens julklapps-tips;

Vem skulle tacka nej till en super bra plattång? Denna heter OBH NORDICA / ARTIST PLATTÅNG QUICK HEAT och passar tjejer lika bra som killar. Ni hittar den bland annat på Nelly.com



Dagens sanning;  

Bra att jag inte ens kommer på någon.. Jag har alltid varit osäker på mig själv. Och kommer nog alltid vara osäker på mig själv. Men det blir bara bättre och bättre för varje dag som går.. 

Av jolin - 12 december 2011 20:09

 

Av jolin - 12 december 2011 18:39


Vart ingen matlagning, vart en tripp till affären för att köpa gurka och dipp!   Vad nyttigt jag är osv.. SK

Musiken är på, humöret på topp och livet leker. Det går bra nu ! Och påtal om gurka haha, imorgon får jag förhoppningsvis min lilla bebis. Och på Onsdag kommer Robin hit och håller mig sällskap hela natten, prima skinska jappjapp! Och påtal om skinka, fan vad gott det vore med julskinka :$ Det ända som cirkulerar i mitt huvud är mat! 

Av jolin - 12 december 2011 16:32

Börjar känna att jag är ganska hungrig efter en hel del "mat-snack" med Oskar, Amanda och Elina. Därför ställer jag mig nu och lagar mat, sedan kryper jag ner under en varm filt ! Kom även på att vi slutar skolan nästa vecka , då har jag gått en hel termin, och denna tid har gått grymt fort, hoppas nästa termin går minst lika fort!! :)

Av jolin - 12 december 2011 15:25

Skolan var chill, hade en lektion sen stod jag i butiken. Åkte sedan hem och nu sitter jag här. Kul liv, nae skulle inte påstå det. Bjuder på en raggningsreplik;Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon? 


Ovido - Quiz & Flashcards