nneas

Alla inlägg under december 2011

Av jolin - 21 december 2011 21:52

 Är det bara jag som älskar mina dåliga cambilder?  Tycker det är så himla bra kvalite på dem, men jag är för lat för att använda kameran. Tar för lång tid att föra över bilder till datorn. Lagomt lat osv.   


Nu var det dock inte det jag skulle skriva om haha. Vet faktiskt inte själv vad jag skulle skriva. Hähä pratar iallfall med Linda nu, hon kommer till mig imorgon, och då blir det shopping för hela slanten!! Men nu tänker jag typ dö en sekund. Byeeeeeeeeeeeeee! 

Av jolin - 21 december 2011 19:49


Kan inte göra annat än att säga att denna bruden fyller mina kvällar med skratt ! 

Av jolin - 21 december 2011 18:32

Nu är det tre dagar kvar till julafton, jag är så otaggad man kan bli. Har inte köpt en enda julklapp, ingen julkänsla alls. Min mobil håller på och dö, kan jag verkligen vänta i tre dagar till? Tror jag inte det, den ger upp när som helst.. Aja. Musiken är på, och snart ska jag baka något smarrigt till klassen, sen tar jag en lång dusch. Och på måndag igen, får jag träffa mina små bitches, för då är det jag som drar mig mot äckliga karlskoga !!! 


 


<--- Elina       Amanda      Madde --->

Av jolin - 21 december 2011 16:42


Okej, nu ska jag städa :$

Av jolin - 21 december 2011 16:09

 
Känner mig oerhört dålig. Somnade vid fyra-fem imorse. Skulle upp till skolan,  var helt inställd på det. Vaknade kvart i nio, börja nio. Tänkte att jag går på nästa lektion. Somnade tydligen om och vaknade vid tre. Hela dagen borta i princip. Men ska höja musiken och städa lite på mitt rum osv. Plugga lite, och sen måste jag tydligen baka? Fick sms av min mentor förut där det stod " Hej! Vi skall fika ihop imorogn på avslutningen. Ta med fika till dig själv och en extra så blir det knytis! /Bodil"  Och jag älskar att det verkligen stod imorogn i smset!? Japp japp, nu ska jag kilaaa ! 

Av jolin - 21 december 2011 03:03

Seg brud har en fin konversation med linda på msn ! Tror hon ville säga hej :$

    

  


Ska snart lägga mig i sängen, måste fan till skolan imorgon;(

Av jolin - 21 december 2011 02:21

  

Hej tomten, jag önskar mig några mysiga koftor, ett par snygga jeans, nya underkläder och sedan vill jag gärna ha en snygg väst, eller kavaj! Tackar heller inte nej till en ny mobil, dator, ett par linser och lite cash. Puss och hej! 

   

Av jolin - 21 december 2011 01:54

Ovido - Quiz & Flashcards