nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 9 september 2011 17:09

Shit vad trött jag vart helt plötsligt. Brukar dock bli trött när jag ätit, så kan nog bero på det. Men det är ju inte bra, speciellt inte på en fredag!? Aja har i vilket fall som helst ingenting viktigt att säga förutom att Amanda håller på att tjata ihjäl mig. Hon tycker jag ska åka in till Karlskoga, till henne. Visst det vore kul att träffa henne igen. Men har inga busspengar så jag tar mig hem.. Men aja kommer med beslutet senare  !


 

Av jolin - 9 september 2011 15:05

Kom precis hem från skolan. Både jag och Anna missade första bussen vid två så vi kikade omkring lite på stan. Hittade lite saker som hör hemma i min garderob. Men det får bli lite längre fram! När jag väl satte mig på bussen, så var det skitvarmt och folk överallt. Så kommer det en serb (?) som stinker kebab, det luktar pizza i hela bussen. Och på det så trycker han ner arslet brevid mig, nästan tar hela min plats. Och börjar sjunga.. Sen när jag skulle gå av så flytta han inte på sig så fick mosa mig förbi..Aja nu är jag hemma och mamma lagar mat, är jättehungrig! Får se vad kvällen har att erbjuda, stannar nog i vilket fall som helst hemma. Finns inget vettigare att göra ändå.Åka till Degerfors och ruttna, dont think so! Men vem vet, någon kanske gör mi sällkap med lite tur. Kan ju alltid kolla runt ! Men skriver mer senare! Ciaooo'


 

jag bara älskar mina fina poser, ser ut som stadens största fjortis..

Av jolin - 9 september 2011 10:55

Nu sitter jag här och har ingenting alls att göra. Har fixat mig, ätit, läst osv. Men nu har jag ingenting jag kan göra. Och min buss går om en timme!? Får väl spela lite musik så grannarna vaknar och sedan ställa mig och platta håret igen haha. Sen får jag väl springa ut med Alice åt mamma. Och sedan kolla vad klockan är. Varför skulle jag upp så tidigt för? :(  Funderar även på att tvinga hit någon idag som känner för att sysselsätta mig! Annars kommer jag dö i min ensamhet.. Aja nu ska jag städa mitt rum haha! Btw, det är sol, sol och ännu mer sol ute idag!


   


Det värsta är att på den första bilden ser jag ut som en liten snevriden kines.

Och på den andra gör jag största fjortisposen på.. -.-

Av jolin - 9 september 2011 09:07

Helt otroligt, bara för att jag hade sovmorgon till 12.40 idag så vaknar jag vid åtta- halv nio och är pigg. Försökte somna om men det gick inge vidare.. Så jag lyfte på arslet och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen, sen äta och fixa mig. Sedan drar jag till skolan för en timmes lektion. Känns sjukt onödigt faktiskt.. Men jag är så duktig!


Har inte en aning om vad jag ska göra i helgen, inte en enda aning. Hade ju tänk åka till Degerfors, men så blir det nog inte! Med lite tur kommer pappa idag vilket betyder att jag får min dator, min tv och andra roliga saker! Aja, men hinner nog uppdatera en gång till innan jag går, så ha det så bra sålänge!!

Av jolin - 8 september 2011 21:21

 

___________________________________________________________________



    


____________________________________________________________________



    

___________________________________________________________________


 


__________________________________________________________________ 

Av jolin - 8 september 2011 20:25

Puh vilken dag. Full av ilska och hat. Var glad ända fram till två-tre då min mamma ringde och berättade de där om Kim och hans barn.. Det ända jag orkar säga nu är att jag skäms så grymt mycket. Det är så pinsamt att jag umgåtts med den där hemska personen.. Att jag har pratat och stöttat honom när han mått dåligt. Ångrar mig så sjukt mycket. Och det är hemskt att veta att jag har såna människor i min umgängeskrets. Kan ju även berätta att han är död i mina ögon! Och att jag sörjer Texas död, och sänder en tanke till Texas mamma. Tänker inte nämna hennes namn, men jag tänker på henne, och kommer att göra det ett tag framöver!


Nu till det gladare stycket av min dag. Vaknade i morse av att de borrade hos min granne. För de håller ju på att renovera hela Varberga, så de är inte riktigt klara i porten bredvid. Så de börjar borra tidigt på morgonen. Men hade i vilket fall som helst försovit mig, så kan ju tacka borrmaskinen! Fixade mig snabbt och sprang till bussen. Första lektionen hade vi engelska då vi fick reda på vilka grupper vi ska vara i. Sedan körde vi några onödiga "lära känna-lekar". Sen så valde jag och Anna engelska 6 istället för engelska 5. Så vi byter grupp när som. Vill ha chansen att plugga på högskola efter gymnasiet. Aja sen hade vi två softa hantverkslektioner då vi skulle köra skiss- och tecknings teknik. Skulle måla perspektiv och sådana saker.

Sen slutade vi vid två. Då jag och Anna tog sällskap upp på stan då vi båda skulle med bussen. Ah, och sen ringde min mamma och berätta det skarriga som hänt.

Men ah, Inez fick även med sig Amanda hem, och henne hade jag inte träffat på ett tag. Så det var kul. Men nu ska jag snart hoppa i duschen, sen ska jag plugga lite. Börjar ju 12.40 imorgon, så får väldigt lång sovmorgon! Men skriver nog mer imorgon! Men sov så sött och ha en fortsatt bra kväll!

Av jolin - 7 september 2011 21:28

Orkar inte förklara vad jag gjort idag, lika ointressant som varje dag haha. Kan ju iallafall berätta att jag just nu sitter och kollar på xXx med Vin diesel på kanal 11. Riktigt bra film faktiskt! Men ska dock inte kolla länge till. Ska träna lite och sedan plugga in svenska och latinska namn på blommor. Kul, nae.. Men det blir nog bra haha.Men först ska jag kolla busstider så jag vet när jag måste gå upp! Imorgon är min längsta skoldag fifan.. Tur att jag bara har en lång skoldag iallafall! Haha brb kolla busstider! Nu är jag tillbaka igen, hela länstrafikens hemsida fuckade upp.. Och jag insåg precis att jag inte orkar sudda. Så ah hahahaha. Min buss går i vilket fall som helst tio i åtta. För tar jag en senare buss kommer jag försent, så hellre tidig än sen!Men nu ska jag inte skriva mer hihi. Eller jo! Får nya skor på måndag, vilket är bra för då slipper jag köpa det när studiebidraget kommer, och då kan jag köpa min hårförlänning!! Toppen bitches ! Kanske blir lite snygg i slutänden ändå!?

Aja, godnatt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards