nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 10 september 2011 17:52

Ändrade planer, tar bussen till Karlskoga och myser med min Amanda, smsa!

Av jolin - 10 september 2011 16:58

Hopp.. Kom inte så långt med bakandet.. Skulle precis ta fram mjöl, socker osv så ropar Inez och sägar att vi ska åka och handla. Så det var bara att borsta håret, ta på sig andra kläder och gå till bussen. Kom i ivlket fall som helst precis hem. Ska sitta här en stund och kolla runt lite. Sen ska jag baka. Sen träna, sen duscha och bara softa!


 

Av jolin - 10 september 2011 14:49

 


Svar på tal; Jag går på Virginska skolan i Örebro. Och ja, jag älskar mitt schema ! :)

Av jolin - 10 september 2011 14:32

 

Haha dagens look är typ nyvaken, utan smink och "knullruffs" Har inte ens borstat mitt hår ;$  Orkar verkligen inte fixa mig idag, ska ju ändå bara var hemma så! Plus att mina axlar ser jättebreda ut.. Hate it..


Mamma kom i vilket fall som helst hem för en liten stund sen. Hon har varit hos tandläkaren. Hon fick dra ut fyra tänder, fyra fucking tänder !? Så idag får jag och Inez ta hand om henne, och gå ut med Alice hela dagen/ kvällen. Ska snart baka lite, ska först baka bullar, sen bakar jag nog någonting mer, vad vet jag inte än men..

Och det är antagligen jag som kommer stå för maten idag, men det skadar inte mig.

Älskar ju att laga mat.. Lite synd bara att jag hade florist som förstahandsval, för annars hade jag antagligen kommit in på Resturang och livsmedel- programmet.

Aja, nog pratat om skolan! Kommer antagligen skriva ett inlägg lite senare om skolan. Men det får bli då det! Aja skriver mer senare ;*

Av jolin - 9 september 2011 22:44

Tror jag ger upp hoppet av kärlek. Det skiter sig ju alltid i slutänden ändå. Jag har alltid sån otur och får känslor för personer jag aldrig kommer få. Eller så blir jag bara tillsammans med idioter. Kärleken får en sista chans av mig nu. Skiter det sig denna gång, blir jag nunna !  Haha, roligt inlägg.. Eller inte !

Av jolin - 9 september 2011 22:00



Haha en väldigt intressant konversation, fylld av skratt. Men kan ju inte avslöja allt!

HAHHAHHAHAHAHHAHAHHHAHAHAAHHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAH

AHA

 
Av jolin - 9 september 2011 20:58

Vart en hemmakväll idag igen. Har inte varit ute på flera helger. Så nu börjar jag tröttna på detta.. Måste hända någonting snart. Visst Amanda ville att jag skulle komma till henne. Men jag hade inga pengar till hemresan. Och hon ville betala den. Men fan heller att hon ska betala min buss haha. Aja har spelat lite med syser och Mändy. Nu sitter jag här och filosoferar och kollar lite på idol. Trött som ett as är jag också.. Men kan ju inte lägga mig och sova nu, på en fredagskväll? Haha får fixa kaffe så jag håller mig vaken en stund till. Kanske skriver mer senare. Men nu orkar jag inte.

Av jolin - 9 september 2011 18:11

Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan springa bort till affären och handla hem lite gott till helgen! Har så sjukt tråkigt så sitter och tar en massa egophotos! Men ni kommer absolut inte få se dom haha ! Men nu ska jad dra på mig min halsduk, mina skor och min jacka. Sen drar jag. Men droppa en kommentar så svarar jag när jag kommer tillbaka!


 

Ovido - Quiz & Flashcards