nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 14 september 2011 21:51

Har precis kommit ut ur duschen. Håret vart skitbra, känns äntligen som jag. Kommer nog ha så här ett bra tag framöver. Kommer nog upp en bild imorgon. Dock är jag ju inte klar med håret, men ändå ;) Kan även berätta för er att ja har världens j*vla tandvärk. Så mamma ska ringa tandläkaren imorgon! Hoppas på en tid snarast!

Av jolin - 14 september 2011 20:43

Sitter just nu med hårfärg i håret. Ska skölja ur färgen så fort klockan slår 20.45! 

Sen blir det en lång, lång dusch! Underbart. Skriver mer sedan ;*

Av jolin - 14 september 2011 19:38

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg nu. Tror inte jag kommer blogga så mycket mer ikväll. Måste fokusera på att plugga. Kan alla blommorna på svenska, och de flesta på latin, men ska kunna alla på latin! Så önska mig lycka till. Har även hunnit ändra mig igen angående min hårfärg, så när jag är klar, då lägger jag upp en bild! Men nu ska jag duscha, måla naglarna, hårinpackning, raka benen osv, och sedan plugga ännu mer! 

Av jolin - 14 september 2011 15:27

Kom hem för en timme sen ungefär. Fick hälpa mamma att skära morotskaka osv.

Sen satte jag mig här. Väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag färga håret och duscha. Och sist men inte minst plugga. Jag ska få alla rätt imorgon! Aja, skolan gick bra idag (som vanligt). Hade två lektioner idag, svenska och våran sista mattelektion på ett bra tag. Känns underbart. Har bara tre ämnen i skolan. Så ah, har inte så mycket att tänka på! ;)  Antigen åker jag in till Degerfors denna helg, eller nästa.. Vet inte riktig än. Annars kommer nog min Eveline hit och hälsar på. Och så kommer nog Amanda hit på fredag. Då blir det mys, mys & mera mys. Saknar att ha någon att mysa med. Fan haha, får mysa med mina tjejkompisar. Men det är ju inte samma sak!? Intressant ämne alltså. Haha aja skitsamma.

Nu ska jag inte skriva mer. Skriver senare.


 


"Det är samma sak med sann kärlek som med spöken.

Alla pratar om den men få har sett den"

Av jolin - 13 september 2011 19:40

Kom hem för en liten stund sen. Var tvungen att följa med mamma till affären i detta oväder. Kan ju säga att det inte var det minsta kul. Men jag fick ju energidricka såatte.. Trodde seriöst att jag skulle flyga med vinden, fick värsta farten. Vart sjukt rädd. Men kom ju hem i väl behåll. Ska snart ställa mig i en varm dusch. Önskar jag hade någon här som kunde ge mig lite kroppsvärme. Men får tvinga ner Alice brevid mig i soffan haha. Malin, vart är du när jag behöver dig? 


Av jolin - 13 september 2011 16:40

Har varit hemma i snart en timme. Fick sluta tidigare idag med för att jag varit så duktig. Innan jag skulle gå så skulle jag köpe en rosa ros till mamma. Men den fick jag inte betala för.. Hon bara "nej, du ska inte betala!". Så ah, sparade ju pengar på det iallafall. Kan ju sola och så nu istället.  Fick gå hem i världens orkan. Fick även veta att den fallit ner träd vid vägar och sådant här i Örebro. Nu börjar jag bli nojig... Men det blir nog bra, kan ju inte dö av "lite" vind haha. Aja, mamma håller på att laga mat nu, sen efter vi ätit ska vi gå till Kronhallen och handla lite, typ energidricka till mig haha. Sen ska jag hem och städa, duscha och sova. Är jättetrött idag, helt sliten.. Men man får vara trött vissa dagar. Tänkte ladda upp två bilder på rosen, och sedan någon bild på "dagens oufit". Kan även berätta att jag har världens tandvärk. Och att jag nu ska koka mig lite kaffe. Livet är allt bra ibland.. 


         

Av jolin - 13 september 2011 13:11

Tänkte passa på att blogga lite nu medans jag är hemma på lunchrast.

Ska snart börja gå mot jobbet igen. Har bara två timmars arbete kvar nu.

Sen ska jag hem, städa rummet, plugga, duscha och sova! 

Men som ni redan vet så kommer jag att uppdatera mer senare! 

Slänger upp några bilder nu från gårdagen! 


                   

Haha bilderna får tala för sig själva ! ( vi är inte fullt normala )

Av jolin - 12 september 2011 22:11

 

Sitter och funderar på hur jag vill göra med mitt hår. Funderar på att göra lite av en "Christina Aguilera- frisyr". Ni som sätt videon Dirty med henne, ni vet ju att hon hade blont hår med några vita och svarta dreads i. Tycker det var så sjukt snyggt. 

Funderar dock på att färga mitt hår svart istället för blont, och sätta i löshår och sedan två dreads, fast en svart och en vit. Hur tror ni det skulle bli ?;$

Ovido - Quiz & Flashcards