nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 11 september 2011 18:24


Såhär ser mitt schema ut just nu, och kommer antagligen att göra det under hela höstterminen. Som ni ser så har jag ganska få lektioner och korta dagar. Mina lektioner är dock lite längre än vad de flesta är vana med. Men vi har faktiskt raster mitt i under de längsta lektionerna. Och som jag sagt tidigare så har dom ju tagit bort våran matte. Vi kanske ska börja med matten om 8 veckor. Men tills dess, så är jag fri från helvetet. Sen får vi ju inte idrott förens i vår. Så jag slipper de värsta lektionerna iallafall. 


Jag har nog aldrig trivits såhär bra i skolan som jag gör nu. Trivs jättebra i klassen och i skolan. Mina lärare är också bra (för en gångs skull). Visst jag saknar min gamla klass, men det är inte samma sak som det är nu. Trivs mycket bättre och får mer gjort under lektionerna. Förut när jag gick på Stora Valla gick jag till skolan för att få träffa kompisarna. Nu går jag till skolan för att få lära mig saker, och träffa kompisarna. Trodde faktiskt inte jag skulle trivas så bra som jag gör nu. Men det gör jag, och det känns grymt skönt! 


Av jolin - 11 september 2011 18:21

Idag är det 10 år sedan den hemska terrorattacken skedde.. 

Har en tyst minut för de som omkom i olyckan!


 

Av jolin - 11 september 2011 16:52


Dagens låt blir Labyrint- Kärleken ?

För det är så jag känner just nu!.. 

Av jolin - 11 september 2011 16:36

I think im in love. Satt och kollade runt lite på kläder och sådant. Sen klicka jag in på en av mina favorit sidor där de har en massa underbara piercingar. Hittade några som jag ska klicka hem i slutet av månaden, eller kanske önska mig av syster i födelsedags present. Hoppas hoppas hoppas hon köpet några av dom. På bilden under finner ni några av de små älskade sakerna! 


 

Av jolin - 11 september 2011 15:57

 

Tänker inte sitta och vänta på att du ska höra av dig. Antingen håller du mig hårt eller släpper mig helt. Det är upp till dig. 

Av jolin - 11 september 2011 14:36

Nu är jag äntligen hemma. Pappa hämtade upp mig vid Willys förut då vi åkte hem till honom och lasta in mina saker i bilen. Fick dock inte med mig alla saker, har tvn och andra småprylar kvar. Och självklart ligger alla mina sladdar till daorn hemma hos honom, och datorn står här. Så nu måste jag sitta vid mammas dator ändå. Och då kan jag inte sitta och lira..  Aja får ta det nästa vecka eller något. 


Annars hade jag en skitbra kväll igår, glad som fan att jag åkte igår. Så skönt att komma ut och träffa mitt lilla pucko! Haha imorse när jag skulle gå så gick jag in och sa " Jag går nu, tack för en mysig kväll". Mitt svar var " Mm jätteroligt. Måste äta".

Trodde jag skulle dö, hon låg ju och sov. Och pratade antagligen i sömnen hahah. 


Har i vilket fall som helst packat upp alla mina saker som jag har haft hos pappa. Är inte riktigt klar med rummet, måste till Ikea osv så bild kommer upp om ett tag! 

Men nu orkar inte jag skriva mer, och ni orkar antagligen inte läsa mer haha! 

Av jolin - 11 september 2011 11:27

Nyvakeen tjej.. Vaknade av att pappa ringde. Han kommer och hämtar mig om en liten stund då han ska köra mig till örebro, han tar även med sig mina saker. Kommer bli jätteskönt att få ha sin egna dator nu. Kommer kunna lira l4f2 inom kort tid. Kommer ju inte kunna sova på nätterna för att jag kommer att spela helta tiden.. Nejdå har ju en skola att sköta. Så får spela på helgerna!!


Jag och Amanda gick upp på takterassen igår. Satt och pratade en stund. Var jätteskönt ute igår vid 02.00 När vi kom in igen så slog vi på musik och gick sedan in på chatroulette. Vi hittade först en jätte- trevlig kille som var lik Justin Bieber. Sen hitta vi en kille som fart typ kär i Amanda. Hans kompisar skulle gå ifrån honom till en annan kompis. Och han skulle följt med, men så hör vi hur han säger " jag kommer sen, hon är så sjukt fin osv osv.. " Lite komiskt. Efter ett tag dissade vi honom och hitta en jättego kille, hur skön som helst hahah ! Men nu hinner jag inte skriva mer. Måste fixa mig lita och invänta pappa! Skriver när jag kommer hem till Örebro istället!!

Av jolin - 11 september 2011 01:00

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men Amanda har jobbat hela dagen, alltså måste hon sitt vid datorn hela tiden. Vilket gör att jag inte kan sno den. Men nu lagar hon mat så nu passar jag på ;$ Men nu ska jag hjälpa henne. Skriver mer sen ;*

Ovido - Quiz & Flashcards