nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 18 september 2011 22:12

Nu har jag äntligen slitit mig loss från datorn. Ligger just nu i sängen och pratar med lite folk, ska snart kolla på lite kläder osv. Sen ska jag sova! 


 

Ingen av oss har rätt, vi får komma med våra åsikter.

Men skillnaden mellan dig och mig är att jag vet vad som är rätt och fel.

Av jolin - 18 september 2011 20:09

Skrev ett jättelångt inlägg, men det försvann. Och nu vill jag inte skriva längre :(

Dock finns det en massa saker jag vill skriva, men ändå inte. Så jag skiter it.. 

Imorgon går bussen tjugo över åtta, och jag vill ju ha sovmorgon, men nej det får jag ju inte!.. Har ju bara en lektion, så får åka hem och sova efter skolan istället! 

Av jolin - 18 september 2011 18:18

Okej, nu ska jag faktisk hoppa in i duschen, fastnade ju här istället.

Skriver mer senare, puss ;*

Av jolin - 18 september 2011 17:06

Nu har jag spelat bort några timmar. Ska snart hoppa in i duschen, fryser som ett as.

Sen ska jag plugga lite, glo på tv, plugga, spela och sova! Underbar planering utav kvällen! Imorgon ska jag ta med mig kameran till skolan, lovar. Glömde den hemma i fredags pga all stress. Försov mig duktig som jag är ;$ 


När jag loggade in på fb förut så såg jag att Malin (från min förra klass) hade lagt upp en bild. Fyfan, det bara högg till i brösten. Saknar 9b som fan! Måste verkligen fixa dedär med klassfest nu, för annars dör jag :(


  Jag jatar fortfarande att bilderna bli så små :( 


Justja, måste prata med mamma när hon kommer in igen, måste ju beställa hem mitt kära löshår och lite annat ;$ Hoppas hoppas hoppas jag kan göra det i veckan !!

Av jolin - 18 september 2011 13:07


Åh, satt och kollade igenom bilddagboken förut.

Hittade två sjukt söta bilder på Lina, haha kolla sötnosen!

Kan ju lova att dessa bilder gjorde min dag.

Vissa personer förändras verkligen!  

Av jolin - 18 september 2011 10:57

Fyfan vad trött jag är. Gick ju och la mig ganska tidigt igår, och vaknade vid nio idag.. Är så sjukt trött. Funderar starkt på att gå och lägga mig igen. Eller så sätter jag mig och spelar en stund ;$ Låter som en toppen idée. Men skriver mer sen! 

xoxo

Av jolin - 17 september 2011 22:40

Nu börjar jag bli helt seg i huvudet. Ska bädda ner mig i sängen och se nöjd ut!

Har haft en helt ok dag. Har ju spelat bort hela dagen dock, men det har ingenting med saken att göra. Imorgon ska jag plugga och bara ta hand om mig själv. Och sedan lägga mig i tid och tagga upp till skolan. Och hoppas på att den kommande veckan går lika snabbt som veckan som var nu. För jag vill ha fredag igen, då jag kan sätta mig på tåg/ buss med Lina och bara tagga sönder! Men nu orkar jag inte skriva mer! Puss och godnatt på er babes!


Justja, mamma hade lagt upp en bild på buketten jag gjorde igår, så hade Petra, en gammal kompis eller någonting till mamma kommenterat och frågat om jag kanske ville göra hennes brudbukett. Kommer fan inte våga, men det vore skitkul ;$

Av jolin - 17 september 2011 17:08

Fyfan vad tråkigtjag har, helt sinnes.. Aja, har ju alltid Lina på andra sidan skärmen. Det där lät bara konsitgt ;$ Nej men har diskfragmenterat min dator osv. Så snart kan jag börja spela, äntligen! Har iallfall klippt om mitt linne lite, så nu är det inte lika långt. Det var som en klänning förut. Och nu säger Lina att hos ska sova, fifan för henne:( Men nu orkar inte jag skriva mer ;$$$


 

 Men ni hittar iallfall den snygga flickan på bilden här; 

http://linaaaakarlsson.blogg.se/

Ovido - Quiz & Flashcards