nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 12 september 2011 21:08

 

Så sant som det är sagt, vår kärlek dör aldrig! 

 Gnaget, älskade gnaget! Jag visste att ni skulle klara det idag! 

Av jolin - 12 september 2011 20:09

Nu är jag hemma igen! Köpte dock inga skor.. Men hitta en massa annat fint. Skor blir om två veckor istället! Vart en jättemysig dag med syster och Amanda. Vi åkte först till skopunkten, sen drog vi till ikea, stadium, toys 'r' us, lågprismagasinet och sist till alla möjliga affärer på marieberg. Missade första bussen hem så vi gick tillbaka till marieberg då jag köpte en navelpiercing. Tog även en massa bilder. Kommer bara välja ut några få som är "bloggbara". Men nu ska jag kolla på idol! 


Dagens inköp; 

1 parfym

1 nagelack

1 läppglans

1 navelpiercing 

1 förpackning med hårfärg

1 väggdekoration


Parfymen jag köpte har jag haft förut, var tvungen att köpa den igen då det satt en tjej på bussen imorse som hade på sig den. Det böjade pirra i hela kroppen och det ploppa upp en massa minnen med Malin och sedan några personer till som jag inte tänker nämna namnen på. Och nagelacket var rosa och fint! Läppglanset luktar jordgubbe och mint, eller ah det ska lukta det bara det att det luktar ett slags tuggummi jag jämnt tugga som liten. Navelpiercingen var en enkel med en sten i om skiftade i vitt och gult, den var jättefin! Hårfägerns fär tänker jag dock inte nämna förens jag färgat håret. Och väggdekorationen vad jättefin, tänkte köpa den sist jag var på ikea, men då hade jag inte råd. Så köpte den idag. Laddar upp en bild på den när den sitter på väggen! 

Av jolin - 12 september 2011 14:32

Har precis fixat mig lite, ska snart ta på mig skorna och kila iväg till bussen.

Möter upp Inez och Amanda på resecentrum, sen åker vi ut till Marieberg och köper skor! Men lägger upp ett inlägg senare :) 


 

Av jolin - 12 september 2011 13:53

Slänger även upp två bilder på "dagens outfit". Och sedan två bild på Alice/ mig. 


   


        " Lik matte med söt ändå! "

Av jolin - 12 september 2011 13:42

Kom hem ifrån skolan för en timme sen. Då mamma mötte upp mig vid Tempo, sprang in och köpte "go-fika" och en dricka. Var så hungrig så orkade inte köpa någonting man måste tillaga. Mamma gick vidare till Netonnet och Willys. Och jag gick hem med Alice. La precis in några bilder från idag. Dock vart bilderna dåliga, och ingen ville vara med på kort. Men några fick jag allt. Tänkte börja ha med mig kameran till skolan nu i fortsättningen. Då det kommer bli roligare att läsa min blogg då det finns bilder! 



 Började dagen med att göra en kompakt presenbukett. Vilket inte gick så bra.. 


Den oranga "blomman" på bilden är en/ett prynadskål. Som från början är grön då de sprayat toppenbladen oranga! 

 


På bilden hittar ni från vänster; Emma, Johanna och Anna. Mitt uppe i sina samtalsämnen och ah ihopsättning av buketter. 


På bilden hittar ni från vänster; Sandra och Hanna. Som står och disskuterar blommor och buketter.  

 

På bilden hittar ni Ida och ryggen/bakhuvudet på Lisa. Och på tavlar står våra anteckningar..  

 

På bilden hittar ni en väldigt glad Sandra. 

    Och på denna bild hittar ni en väldigt glad Hanna.

Av jolin - 12 september 2011 00:44

 

Godnatt på er sötnosar!

Av jolin - 11 september 2011 23:33

Detta har då verkligen varit en seg söndag. Och inte f*n kan jag sova heller. Lagom drygt för det.. När jag lägger mig i sängen böjar jag bara tänka på en massa saker.. Ehm, och detta är då ett onödigt inlägg. Men who cares?


never fight for someone who does not care or are not worth it, there is always someone better...
Av jolin - 11 september 2011 21:31

Shit, har haft hicka hela dagen.. Det slutar ju aldrig.. Hickan har förstört hela min kväll. Haha nejdå. Är på jättebra humör just nu. Kan nog inte bli bättre, eller jo den kan det. Med lite sällskap från en viss snygging! No names, alright?


Har bara varit hemma idag. Har fixat lite på rummet, duschat, och lagat mat åt syster, mig och mamma. Sen har jag även kollat på Idol, och nu kollar jag lite på Partaj. Ska nog kila iväg till statoil vid tolv inatt. Köpa någon god frukost så jag orkar skolan imorgon, inklusive en dag på marieberg med syster på jakt efter skor. Måste verkligen ha nya skor. Så imorgon åker jag hem efter skolan och byter om lite, sen åker jag och möter Inez. Sen får jag se vad jag hittar på senare på kvällen. Kanske tvingar syster till att träna med mig. Sen får jag inte glömma bort att plugga. Har ju "läx-förhör" på torsdag. Så nu ska jag ligga i med hårdhanskarna! Kanske skriver ett till inlägg lite senare. Men nu ska jag måla mina naglar!


 

Ovido - Quiz & Flashcards