nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 20 september 2011 20:39

   

Ska antagligen pierca mig snart, men har lite beslutångest. 

Så skulle verkligen behöva eran hjälp. Min egna åsikt lutan mer åt underläppen..

( Bilderna blir större om ni klickar på bilden)

Av jolin - 20 september 2011 19:29

Nu ska jag sätta mig framför tvn och njuta av ensamheten. Sen ska jag plugga som en galning. Kanske uppdaterear mer senare, har inte en aning! 


 


And now I try hard to make it 
I just want to make you proud 
I'm never gonna be good enough for you 
I can't pretend that I'm all right 
And you can't change me 


Av jolin - 20 september 2011 18:19

Känner mig grymt dålig. Har inte ens börjat plugga än, och inte f*n har jag städat heller. Fastnade vid datorn. Typiskt mig.. Aja ska höja musiken och städa lite nu tänkte jag, men först slänger jag upp en bild på kvällens outfit. Eller tydligen inte. Vill inte funka ust nu, men lägger upp en bild senare :)

Av jolin - 20 september 2011 17:07

Ligger just nu hemma i soffan och myser med lille Alice. Mamma och Inez drog nyss till bussen. Kom skulle på bio, men jag är hellre hemma och kännar lite pengar ;) För övrigt så gick det jättebra på praktiken, hade skitkul. Förutom att det satte sig en alkis utanför hennes affär och började spy, han spydde han i en halvtimma. På sig själv, på skorna, på händerna, han fick fan spya i skägget. Så vidrig! 

När jag kom hem så kollade jag lite på repriser ifrån Top Model, vilket inte var så roligt, visste ju redan vem som skulle vinna och så.. Men nu fick jag sno datorn. Ska snart lägga in några bilder på min egna dator. Sen ska jag ut med Alice, sen plugga och bara njuta utav kvällen. Men kommer antagligen uppdatera mer senare :*


 

Haha bild nr.1 . Försöker att se lika söt ut som Alice. 

Bilnd nr.2 är ifrån imorse då jag och min kära syster kände oss väldigt normala*host*

Av jolin - 19 september 2011 21:21

Sitter just nu och kollar på Svenska Hollywood fruar med syster. Ska snart planera lite inför helgen och nästa vecka. Har ju lite saker pågång i helgen. Ända saken som är bestämd hittills är ju att jag ska till Degerfors, men kanske åker förbi pappa en sväng i Karlskoga också. Sen är det ju bara ett måste att träffa Malin. Sen tänker jag inte berätta mer för er, kommer antagligen berätta i veckan eller i helgen ;) 

Sen måste jag även planera lite för måndagen. Fyller ju år då, så ska först till skolan, och sedan ska jag luncha lite med tjejerna. Sen ska jag hem och bli firad. Sen kanske jag springer iväg till gymmet med syster&Amanda. Sen kanske, kanske det finns en liten sak till jag ska göra. Men det tänker jag inte dela med mig utav haha ;$

 


Aja, nu ska jag kolla på tv, och sedan tvätta av mig sminket och lite sådant. Sen ska jag nog lägga mer och läsa lite. Sen upp vid nio för att sedan dra på praktiken. Kommer antagligen bli en toppen dag imorgon, som alla andra tisdagar varit ända sedan skolan började! Måste även plugga en hel del imorgon! Men nu ska jag inte skriva mer, skriver mer imorgon, puss ! 

Av jolin - 19 september 2011 15:37

Nu ska jag laga lite mat och sedan spela lite. Sen ska jag kolla på tv resten av kvällen. Underbart! Och jag fick precis reda på att jag ska vara hundvakt imorgon.. Men det är bara posetivt, för då får jag pengar ;$ Slänger upp två bilder också.


   

Av jolin - 19 september 2011 14:41

Äntligen får jag sätta min lilla rumpa. I skolan skulle vi göra en lådekoration. Och när vi är i skolan och ska "skapa" så får vi inte sitta ner.. Men jag börjar bli van nu;) 

Efter skolan följde jag&Anna med Sandra och hennes kompis till bigslick då Sandra skulle pierca läppen. Sedan gick vi till resecentrum, satt och prata et stund innan bussarna kom. Och nu har jag fört över bilderna till datorn. Vart inte så många bilder, men några få :) Ska snart ställa mig och diska lite, sen ska jag nog spela. Ska försöka lägga mit i tid idag så ajg orkar med en hel arbetsdag imorgon. Men skriver antagliten mer senare :)


 

Dagens "mästerverk" 

Av jolin - 18 september 2011 22:30

Ovido - Quiz & Flashcards