nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 17 september 2011 17:06

Av jolin - 17 september 2011 12:50

Känns som att titeln passar in just nu, för jag sitter och äter mina älskade Stjärnor- sourcream&onion, plus min goda päronsoda. Kan det bli bättre? ;) 


Kom i vilket fall som helst precis hem från affären. Skulle följa med mamma till biblioteket så när vi ändå var i samma veva så gick vi in på affären. Fick mina chips! Tror nog inte att det finns någonting som är bättre än chips, ( i godis och matväg alltså) Fick även ett sms utav pappa, han kommer förbi med min tv och min datasladd, så äntligen kommer jag kunna använda min egna dator, som jag längtat, helt sjukt. Idag kommer jag bara ligga hemma och njuta av livet. 


 

Av jolin - 17 september 2011 11:05

Vaknade för en stund sen och orkade verkligen inte gå upp. Men duktig som jag är så gick jag upp iallafall. Ska snart fixa mig lite för att sedan knalla iväg till affären med mamma. Sen får jag se vad som händer. 


Orkade verkligen inte blogga igår, var så sjukt j*vla trött haha. Men ska försöka att sköta mig bättre idag! 

Av jolin - 16 september 2011 18:12

Orkar inte blogga idag, återkommer antagligen imorgon. 

Av jolin - 15 september 2011 21:35

 


Hihi, kan inte sluta tänka på kläder! Måste beställa mig ett Lil Wayne linne efter jag fyllt år, då jag även är lite tätare ;) Kan ju shoppa upp mina födelsedagspengar och sedan spara mitt studiebidrag, låter underbart! För det ända jag önskar mig i år är pengar, pengar & mer pengar!.. Nej nu ska jag inte skriva mer, ska snart lägga mig i sängen. Ska ju upp vid sju imorgon.. Fifan alltså..    

Av jolin - 15 september 2011 20:54

Nu har jag duschat och plockat lite på rummet. Nu sitter jag och pratar lite med Sandra och Lina'plutt! Ska snart lägga mig i sängen tror jag. Plugga lite och sedan sova ut så jag orkar med morgondagen. Kommer antagligen få värsta utbrottet på lektionen.. Men men, man vet aldrig förens efteråt. Jag och Sandra kommer starta krig i klassrummet, haha nejdå. Skämt  åsido! Efter skolan tar jag bussen ut mot Marieberg, eller ah ska ju inte till Marieberg men ska med den bussen. Ska köpa lite gottigott-gott. Sen tar jag bussen hem igen. Får ju även sällskap av Amanda och Inez. Med lite tur så följer Amanda med hem till oss och har myskväll.. Men nu orkar jag inte skriva mer thih..


 

Av jolin - 15 september 2011 17:23

Har inte hunnit blogga idag. Har varit i skolan, och hann bara ta en kopp kaffe när jag kom hem innan jag skulle gå igen. Följde med mamma och Robin till affären. Och kom precis innanför dörren igen. Kommer nog inte blogga så mycket ikväll. Men det får ni ta! För övrigt så gick mitt prov/ test bra. Fick 15,5 poäng av 18. Så är helt nöjd! Imorgon ska vi dekorera oasis. Kommer bli skitkul, men imorgon får ni fler bilder! 

Ovido - Quiz & Flashcards