nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 27 september 2011 22:10

Förlåt för mindåliga uppdatering. Men har varit på praktiken. Annette kom förbi med present osv. Så jobbade över lite. Sen gick jag och handlade fika, och sedan hem. Efter en liten stund kom två av mina kusiner, fikade och jag fick presenter. Sen tog vi bussen upp på stan, där vi hade en timma på oss att kolla i affärerna. Lagom stressigt och hann inte handla allt. Men det är ju en dag imorgon också;) Fick iallafall med mig en earcuff, 3pack örhängen och ett par svarta jeans. Och i paket fick jag en jättefin klocka av Annette. Ett par örhängen, läppglans, nagelack och ett presentkort på SF-bio utav Lina och Nellie. Fick även en jättefin bukett utav min handledare. Söta människor det finns :*  Hann dock inte ta kort på allt, men det kommer någon annan dag. Men nu ska jag lägga mig och kolla lite på film, kanske ska plugga lite innan. Aja men skriver mer imorgon, puss godnatt!



           

Av jolin - 27 september 2011 00:22

Blir lika glad så fort jag ser eller hör ditt namn.
Men jag borde veta, det kommer aldrig att komma fram.
Att jag önskar det vore du i min famn.
Det kommer aldrig bli vi!


 

Av jolin - 26 september 2011 20:44

Hihi min dag vart underbar! Skolan susade förbi, hade det riktigt mysigt med klassen. Och skolfotot var faktiskt kul! Kan börja med att säga att jag älskar min klass! Trivs som f*n :))))))))))))))


Fick "Öronmuffar" av Hannah och Lisa, fluffiga och rosa :3  Fick även med mig en earcuff hem. Hihi, underbart! Vi gick upp till Pizza planet och käkade på deras buffe. Jag käkade tacos ;$Sen tog vi en kaffe, och knallade sedan omkring på stan. Sen tillbaka till skolan då vi skulle ha skolfoto. Vi satte oss i vårat "uppehållsrum(?)" då vi slog på musik och fixade oss. Sedan gick vi upp och tog korten. Vart inte så nöjd, men det blir jag aldrig haha. Sen tog jag bussen hem och satte mig vid datorn. Och, ah har faktiskt suttit här hela kvällen. Eller ah gick till affären och köpte cola nyss. Har faktiskt inte firat så mycket idag då mamma är sjuk. Men firar mer imorgon då hon antagligen mår bättre. Men tack till er som uppvaktade mig idag!!! Lägger ev. upp bilder på mina paket imorgon. För nu ska jag glo film och sedan sova. För imorgon blir det praktik. Men skriver mer imorgon! 


         

( dagens "looki" ) 


Av jolin - 26 september 2011 08:41

Nyvaken och go känner jag. Vill bara lägga mig i sängen och fortsätta sova. Vore inte lite underbart för de!? Men nej, packa väskan och sedan gå till bussen. Dock går inte min buss förens tjugo över.. Men aja vem f*n bryr sig? Och självklart glömde jag ända mina inställningar på face igårkväll.  Så nu har jag fått miljontals inlägg känns det som.

Kul att fylla år, nae.

Av jolin - 25 september 2011 22:29

Jag verkligen älskar att duscha! Ska fan ta en stol och sätta i duschen, sen ska jag duscha en hel dag! Haha nejdå, men det vore ju underbart.


Har precis kollat busstider så att jag vet när jag måste gå upp imorgon. Måste gå upp extra tidigt så jag hinner packa ner plattång osv med tanke på att jag skiter i att fixa mig på morgonen och fixar mig strax innan skolfotot! Men nu ska jag faktiskt hämta extra hårdisken och kolla på Two and a 1/2 man, sen ska jag sova. 


Lägger upp en bild på Beckas grannes hund, sjukt söt! 

 

Kan även tillägga att jag funderar något extremt på att ta bort facebook under morgondagen! Då jag inte orkar med att det kommer stå tex " Malin Dirovic har skrivit ett inlägg i din logg" osv... 

Av jolin - 25 september 2011 20:44

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska fan duscha i timmar. Känner mig äcklig. Och antar att det bara är Lina som förstår precis varför..... 


 

Åh shit vad jag vill ha sommar nu! 

Någon som vill åka utomlands med mig, och sedan aldrig mer komma tillbaka? 

Av jolin - 25 september 2011 20:16

Tycker verkligen att ni ska klicka in på http://lioa.blogg.se/2011/september/utkast-sept-25-2011.html#comment och vara med i hennes tävling ni med. Då ni kan vinna biljetter till Briney Spears konsert och även hennes nya parfym Cosmic Radiance.

Den luktar något enormt gott!


Sen tycker jag även att ni ska följa denna fina tjejs blogg. Jag kollar den dagligen! 

Hon skriver om allt mellan himmel och gjord. 


Av jolin - 25 september 2011 19:03

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering. Men har verkligen inte haft tid, eller kunnat.

Men har ändå inte haft någonting speciellt att säga såatte :$ Men kan ju berätta lite kort om helgen nu istället. Har dock inga bilder men.. Ni får helt enkelt klara er utan!


Fredag;  Åkte in till Karlskoga, men när jag satt på bussen insåg jag att jag tagit fel på tiden,  trodde klockan var tio i ett, men hon var tio i tolv. Men det skadade faktiskt inte, fick åk-sällskap av en gammal klasskamrat. Var jättekul att få träffa honom igen. Men sen när jag kom in till Karlskoga fick jag vänta en timma.. Sen kom Malin och pappa. Då vi åkte till Jysk, sen sprang jag och Malin in på h&m då jag handlade en ny bh, ett par leggings, ett linne och två parfymer. Tack pappasi för pengarna ;$ Sen åkte vi till skopunkten/ skokanonen och då fick jag nya skor, plus en plånbok. Jätteglad !! Sen åkte vi hem till pappa, sen körde han oss till degerfors. Satt med Malin i samhället, men sen skulle hon hem, så då satta jag mig på bussen upp till pekås ( en hållplats bort), smått lat? Jotack jag vet. Men är glad för att jag gjorde de, för mötte en till gammal klasskamrat. Sen väl hos Becka då vi fixade oss lite, sen mötte vi Lina, sen hem till Becka. Sen gick vi till samhället där vi mötte upp Emil och Mylly. Satt på bosna hela kvällen (en fotbolls "bar" för er som undrar). Sen gick jag och Lina hem till Becka, sen skulle Lina till Dogge, så då kom Becka hem, och sen kom Jesper. Somnade sedan som en liten prinsessa! 


Lördag; Vaknade upp hos Becka, gick till Pekås och köpte mig en energidricka. Sen hem till Becka, började att fixa mig, sen gick jag till samhället där jag mötte Lina, Nina, Fia, Jocke och Isak. Jag och Lina skulle köpa pizza, men ah jag åt några pommes fritt, och hon typ en liten bit av pizzan, sen ville inte vi ha mer.. Hejdå 100kr, helt i onödan. Isak och Fia drog. Sen gick vi iallafall till samhället en sväng, satt hos Fadi och softade lite. Då kom även Jesper, Pontus och Kim. Sen så gick vi upp till Prkenskolan, la oss i en klätterställning och kollade på stjärnorna och snackade skit. Var faktiskt mysigt, men lite kallt. Sen hem till Sunshine, för att Jocke skulle fixa någonting. Sen drog jag, Nina och Lina till Becka då jag skulle hämta mina saker. Sen drog Nina hem då jag och Lina gick till Fadi igen. Satt där en stund, men sen drog Lina upp till Dogge. Och jag till bussen. Åkte in till Karlskoga då jag vandrade hem till Amanda. Satt och pratade och so on. Sen kom Oskar och hans kompis. När Amanda slutade fick vi skjuts till Max, som ligger max 5 min ifrån henne. Smått lata, ehm ah. Köpte varsin hamburgare. Gick omkring i Karlskoga. Sen kom Oskar och hans kompis igen. Sen drog Oskars kompis hem, och Oskar följde med upp till Amanda. Låg i sängen och pratade ltie, men sen drog han hem. Då vi gick och la oss. 


Söndag; Vaknade av att pappa ringde och frågade om jag ville ha skjuts hem till Örebro. Och det tackar man ju inte nej till, så fick fixa mig och packa på mindre än 5 min. Pappa och Mischell satt och pratade hela bilresan, så jag somnade. När jag kom hem gick jag och la mig och sov. Vaknade vid fem- sex någongång. Gick till affären, käkade sallad och sen satta jag mig här. Ska snart hoppa in i duschen och sedn plugga lite. Sen blir det sova!


Fick även presenter utav farmor och Malin i fredags. Av farmor fick jag pengar, och av Malin fick jag en earcuff, en ring och ett armband. Tack baby! 
Och nu har mamma köpt en av mina presenter som kommer i veckan någon gång, långt hår here i come!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards