nneas

Alla inlägg under september 2011

Av jolin - 23 september 2011 10:57

Kul att vakna upp med mensvärk, nej inte direkt. Aja, min buss går 12.50 till Karlskoga,kommer få vänta på Malin en liten stund, kan be pappa möta upp mig på stationen, så kan vi åka och hämta Malin på hennes skola, det låter fan bra. Idag blir det bara en mysig tjejkväll, det behövs. Snacka skit och bara må bra!  Men uppdaterar mer senare när ajg är i Karlskoga eller Degerfors. Ni som har mitt nummer får mer än gärna vara sociala! 


 

-~-

Av jolin - 22 september 2011 22:27

 

Av jolin - 22 september 2011 21:25

Fortfarande lika glad haha. Älskar fan att vara glad. Har inte gjort någonting alls sen jag kom hem, har suttit här ;$ Har kollat lite på tv, men ah inte alls mycket. Planerat lite mer inför morgondagen. Först skolan, sen Karlskoga, möta upp Malin och sen vidare till pappa. Sen till Degerfors, möta Lina, fixa lite inför kvällen, sen hem till Becka för en tjejkväll! Låter toppen!! Kommer antagligen blogga hos Becka, om jag känner mig själv rätt. Sen sover jag och Lina hos min älskade vän Jesper. Men nu orkar inte jag skriva mer, så eh skriver mer sen ! För nu ska jag packa :)))))))  


Älskar att jag har en valk på ryggen och att det ser ut som att jag har en bullfitta! 

Men annars så ah, dagens outfit+ thigts!



Av jolin - 22 september 2011 15:47

Fyfan vad denna dag är underbar. Det har inte hänt någonting speciellt, men den är ändå underbar. Är på så himla bra humör känner jag. Skolan bara susa förbi, och nu sitter jag här och softar något galet med musik i öronen! Och ett extra plus är att mitt "läxförhör" gick skitbra! Och snart är det fredag, så underbart, Malin here i come!Får även träffa min snygging Lina! Men först ska jag ju möta Malin i Karlskoga, sen ska vi hem till min pappa för att fira mig lite. Hoppas på pengar i födelsedagspresent. Skulle ju inte skada direkt ;) Har även planerat min födelsedag, alltså måndag. Fick ju sovmorgon tills tio, då vi ska på något möte. Sen har vi en lektion. Sen ska klassen upp på stan och äta Taco-Buffé, sen taggar jag ner till utvecklingssamtal. Sen ska jag möta upp brudarna på stan, då blir det allt lite shopping ;) Sen går vi tillbaka till skolan och fixar oss, och sen vid halv fyra har vi skolfoto! Sen blir det hem och fira hemma, underbart! Dock lite surt att vi ska ha mitt utvecklingssamtal osv på min födelsedag.. Men det kommer nog bli bra, haha! Men nu ska jag fota lite, sen ska jag sätta mig här igen. Puss sålänge ;*


 

Av jolin - 21 september 2011 21:02

Nu börjar jag få små aggressionsproblem! Hatar min läxa, helt seriöst alltså.. 

Hur fan ska jag få inte både de svenska&latinska namnen, helt insane..

Aja, måste verkligen nöta in det ikväll, har ju läsförhör imorgon.. Aja, hon sa att så länge ni kan de svenska så får ni  G, eller E (?) som det nu heter.. Så ah, nu blir det mer plugg, sen ska jag fan sova..... Ska fan gå upp en timme tidigare imorgon så jag kan plugga lite extra, sen ska jag plugga på engelskan. 


Benjamin Fikus- Ficus Benjamin

Krysantemum- Chrysantemum Indicum Hybrid

Taklök- Sempervivum

Flamingoblomma- Anthurrium Scherzereanum

Gräskalmus- Acorus Gramineus

Ananas- Ananas Comosus

Curryplanta- Helichrysum Italicum

Fredskalla- Spathiphyllum Wallisii

Stenpartiväxter- Stenpartiväxter

Hemtrevnad- Soleirolia Soleirolia

Fetblad- Sedum

Korallbär Sol/ Num Capsicastrum

Dvärgcypress- Chamaecyparis

Prynadskål- Brassica Oleracea


Där har ni min lära, &vi ska även veta hur de ser ut.... Kul? Nej inte direkt! 

Nu ska jag plugga, sedan sova. 

Av jolin - 21 september 2011 16:39

Nu har jag instrallerat Steam och Skype på min dator. Nu ska jag bara invänta Left 4 dead och Dead island. Sen kommer jag avsluta mitt sociala liv ;$ Haha nejdå, så illa är det inte! Men kommer nog spela en hel del om jag känner mig själv rätt. 


Nu ska jag iallfall plocka lite på mitt rum, sen ska jag äta, duscha och plugga.

Ska fan ha alla rätt imorgon, thats it! Känner mig så duktig, och mitt liv rullar på.

Skolan är så bra den bara kan bli, trivs något enormt!  


   

Dagens outfit and so on !

Av jolin - 21 september 2011 14:54

Är så jävla glad, hade min sista mattelektion idag! Känns lagomt underbart!

Sen har det ju hänt lite andra saker under dagen ;$ I'm in love!


Aja, skolan var helt okej idag, hade ju bara två lektioner. Först svenska då vi inte hade någon lärare. Vi skulle se klart på filmen, och sedan skriva en filmanalys. Men vi satt mer och prata och lyssnade på musik. Sen på matten skulle vi bara göra något litet test. Sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här.

Sen vart det ju lite ändrade planer inför helgen. Ska till min pappa på fredag och sedan ska jag bara vara med min baby! Men skriver mer senare :) 


Av jolin - 20 september 2011 21:16

Gaaaaaaaaaalet uttråkad. Har fortfarande inte pluggat. Väntar på att mamma&Inez ska komma hem med min choklad så jag kan lägga mig i sängen och plugga lite innan jag somnar. Kan ju även meddela att jag inte har en aning om när vi börjar imorgon, tror dock att vi börjar 10.35, hoppas haha. Sen kan jag ju gnälla lite på mitt nätverk. Kan inte ladda upp bilder på facebook eller bloggen. Jävla 3.. På mammas dator går det skitbra, vilket är orättvist, för att alla bilderna ligger på min dator. Och hon har inte samma nät som mig... FYFAN :(

Ovido - Quiz & Flashcards