nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 9 juli 2011 14:09

Shit, idag fick jag iallfall sova längre, och det behövdes med tanke på att jag sov ca7-8timmar på två dagar.. Så idag är jag lite piggare, vilket är bra med tanke på att Mohombi, Maskinen, Adam Tensta, Håkan Helldtröm och Marcus Price,Carli spelar! Kommer bli underbar, och solen är framme idag, uuuuuuuuunderbaaaaaart! Puttö   


Igår rockade vi loss jag och mina brudar, först satte vi upp Angelicas tält, sen kollade vi på Veronica Maggio, Dead by april och Slagsmålsklubben! Sen ner till tälten och bara gled omkring med stiiiiiiil !

Av jolin - 8 juli 2011 13:33

Hejsan mina sötnosar ;) 

Vart världens gladaste tjej igår, fick mitt älskade pip-band!
Helt j*vla underbart, måste tacka världens bästa person Mischell Petric!
Var iallafall med Amanda och Joel, plus en massa randomfolk, och träffade även

en massa gamla friends. Såg Far east movement som var helt fucking awsome!
Så mycket bättre live, världens drag, fyfan vad gla jag var!!!

Kom hem till Mischell halv fem imorse, gick och la oss på direkten, sjukt trötta.

Vaknade vid tio imorse och ville verkligen itne gå upp, men Amanda tvingade upp mig..

Åkte hem till henne (där jag är nu) och käkade, nu står hon i duschen

så passar på att blogga medans jag kan!

Nu blir det fix och sedan drar vi in till Karlskoga och rockar loss!


Dagens spelschema för mig och Amanda ser ut såhär;

Rasmus  Sebach- 17.00 i Dalen

Veronica Maggio- 19.00 på Stage of joy

Blindside- 19.00 på Papadilly

Dead by april- 20.00 i Dalen

Slagsmålsklubben- 23.30 i Dalen

Graveyard- 23.30 på Baby joy

The ark- 00.30 på Stage of joy


Vi kommer nog få välja bort ett av banden, det är nog Graveyard, ser hellre Slagsmålsklubben. Och Amanda drar på Blindside medans jag går på Veronica Maggio!

Men ni hör nog mer utav mig imorgon skulle jag tro! Puss ;) 

Av jolin - 7 juli 2011 11:19

Godmorgon gott folk!

Humöret på topp, snart tar vi vårt pick och pack och drar!

Taggar vidare till Karlskoga då vi ska träffa folk, och såklart på PIP!

Kommer bli helt j*vla awsome :)


Igår drog jag som sagt hem till Amanda, satt och hjälpte henne lite på hennes jobb.

Sprang fram och tillbaka till konsum då vi glömde saker första gången vi drog dit.

När vi kom hem så tryckte vi i oss kladdkaka och på det en kopp kaffe!

Sen gjorde vi inte alls mycket, sen kom Sid och tre kompisar till honom. Dom var smått

osociala, men aja.. Sen drog alla utom Sid, och Amanda började göra mina slingor.

Klockan var halv fyra typ? På natten.. Vart iallafall bra (y

Sen gjorde vi nudlar, satt och käka. La oss i sängen och prata då jag och Amanda kom på att

vi skulle äta kladdkaka. Slutade med gräddkrig! Hahah mycket skratt kan jag lova!

Somnade inte förens sju imorse, då vi insåg att vi skulle upp om tre timmr!?

Men nu ska jag fixa klart mig. Pussen '

Av jolin - 6 juli 2011 16:48

Nu har jag packat väskan och bytit om, så nu ska jag gå hem till amanda, är fan skitlångt dit?o; Men jag kommer klara det, kommer antagligen inte blogga så mycket, men det får ni tåla!  

Av jolin - 6 juli 2011 15:18

Åh herrehud, håller nog på att få värmelsag. Det är så äckligt varmt, fattar inte.

När jag vaknade har det molnigt ute, nu är det sol.. Aja kom iallfall hem för en liten liten stund sen. Har faktiskt haft det skitkul idag! Ska nu göra slingor i håret och ta någonting att käka, sen blir det dusch, fix och packning! Ska ju som sagt hem till Amanda ikväll, sen kör vi putte, eller ah jag kanske kör putte, annars blire pup, kul eller? Nej fan.. Ska prata med Mischell och så:)


Jag och Tina ägde iallfall ut alla småbarn! 

Vi vann såklart lazergamet, softballen osv :) Åkte även skriskor, haha gick inge vidare kan jag ju säga.. Åkte en massa rutschebanor, klättrade i varenda liten sak, spelade tennis, bada i bollhavet. Sen vann vi ju även en varsin liten nalle, kort kommer kan jag lova :)


Men nu blir det slingor, ciao ! 


 

Av jolin - 6 juli 2011 10:38



Såhär kommer jag springa omkring inne på lek och buslandet idag!   

Mjukisbyxor&linne ftw ;) 

Av jolin - 6 juli 2011 10:33

Godmorgon boys and girls! 

Hoppas ni får en bra dag, vilket jag ska ha :)

Just nu sitter jag och väntar på ett sms från Tina om att jag

ska gå till resecentrum där dom hämtar upp mig. Sen blir det lek och 

bus i några timmar, efter det blir det hem och packa väskan och 

sedan drar jag hem till Amanda där vi taggar inför morgondagen! 

Kommer antagligen inte blogga så mycket idag, men ni får nöja er.



Bjuder på en väldigt "söt" bild, känner mig så vacker såhär på morgonkvisten med uppsatt hår och allting, men nu får nöja er :)  

Av jolin - 6 juli 2011 01:42

Är på lite bättre humör nu! Tack Amanda för din peppning! 

Har pratat med Amanda, hon hon peppade mig som fan, ska verkligen försöka fixa pip nu.. Om inte annat kan jag ju alltid gå in som 13åring? Tror ni det funkar, jag hoppas det iallafall! Sen finns det ju en liten chans att jag får hjälp av en underbar person vid namnet Mischell. Känns inget awsome för de eller :D



( Söt jag känner mig såhär på kvällskvisten! )


Nej men som sagt, först blir det Lek och buslandet med Tina och hennes familj. Sen blir det hem och packa, sen drar jag hem till Amanda och slaggar där. Blir en massa tagg inför torsdagen då jag SKA in på pip, har bestämt mig för det nu! Sen ska jag även försöka få med mig finaste Lina, hon kan behöva komma på andra tankar! Så wish me all luck!

Peace!   

Ovido - Quiz & Flashcards