nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 22 juli 2011 02:15

 


Jag bara älskar kläder med Amerikanska flaggan som motiv! Så sjukt snyggt, skulle lätt vilja ha ett par shorts som dom på bilden under. Skitsnygga verkligen! 


 

Av jolin - 22 juli 2011 00:58


I'll always remember
our summer in Hawaii
Aloha mi amore


Under the coconut tree we stay
Fall and crush into me like a wave
You bring the fool out my groove
Baby, use your tubes
Make me wanna change my ways


Under the coconut tree,
you be chilling with me
Making love to you in a bedford room
made of sand and sea


No place I'd rather be
no one else I wanna please
No one but you boo I got you
you got the best of me


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
that's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay
2x


Under the coconut tree we stay
watch as the night turns into day


We let the fire be the light
Sky is the floor tonight
Fly me with your gentlest way


Under the coconut tree,
you be chilling with me
Making love to you in a bedford room
Made of sand and sea


No place I'd rather be
No one else I wanna please
No one but you boo I got you
You got the best of me


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay
2x


Sing it to me baby, that melody
I hear the drums you gon' make me stay
You gon' lep it play
Baby, turn it up, up
You sound just like love
You gon' make me stay
Baby, turn it up, up
You sound just like love
Just like love


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay
2x


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay
2x


I'll always remember
our summer in Hawaii
Aloha mi amor

Av jolin - 22 juli 2011 00:56

Satt precis och kollade runt på olika sidor, vart sjukt sugen på att klicka hem dessa! 

Dessa är dock bara några av dem saker jag vill klicka hem! 


          

Av jolin - 21 juli 2011 19:32


Dålig bild, jag vet, men har som sagt ingen kamera, så kör på cambilder!


Ring med ormmotiv; Lindex

Öränge med fjädrar, liknar en drömfångare ;  H&M

Av jolin - 21 juli 2011 19:15

Ni kanske märkte att jag inte bloggat mycket dom två sista dagarna? Men har inte haft tid eller ork. Plus att jag vaknade vid fyra idag, så har inte riktigt vaknat helt än.. Dock är jag skittrött, så jag skulle kunna gå och lägga mig igen.. Men nu är jag tillbaka ! 


I tisdags mötte jag ju upp Amanda som sagt, vi gick upp mot slotten, hon skulle fota, och sen skulle vi chilla lite i stadsparken, men vi gick upp till donken istället, och sedan hem till Amanda. Vi han bara vara hemma hos Amanda i en kvart innan vi skulle ut och möta Angelica. När vi väl mött Angelica gick vi till Konsum, för att Amanda skulle handla lite, men hon köpte ingenting. Vi gick hem till Amanda där vi bara dansa sönder, och skratta som f*n. Sen gick vi till konsum för att jag skulle köpa dricka, sen hem till Amanda. Då kom Jesper och Oskar. Dom var där hela natten typ. Vi lyssnade på musik och hade kuddkrig, och gjorde köttbullar och makaroner mitt i natten. Sen la vi oss i sängen en stund, sen gick Jesper och Oskar. Och vi la oss i sängen, men vi kunde inte somna för det. Men vi somnade till sist.. 


Vaknade upp vid tio i går för att vi skulle möta Eveline på stationen, men fick ett sms vid halv elva där hon skrev att hon inte kommmer.. Så vi gick upp helt i onödan, vi började iallafall fixa oss och sen gick vi hem till mig. Åt lite muffins och satt och pratade. Sen gick vi ut på en liten promenad med Alice, sen hem och bytte om då jag och Angelica skulle upp på stan, tog sällskap med mamma till godislandet, där mamma skulle köpa cigaretter, och jag en dricka. Fortsatte upp på stan, hittade en massa fina ringar och andra smycken jag vart kär i, men jag hade inga pengar.. Men fick med mig ett par örhängen och en ring, skitfina! 

Bild kommer upp snart ! Sen gick vi till ica där vi köpte grönsaker och dipp, hem till mig, käkade sallad. Sen gjorde vi iordning grönsakerna och dippen, slog på en film och myste lite. Sen skulle Angelica med bussen hem, så vi följde henne till resecentrum, sen gick jag och syster hem igen, Då vi bädda ner oss i sängarna och somnade som två små änglar. 


Vaknade som sagt vid fyra idag, då jag slog på tvn. Kollade runt lite, sen fixade jag mig och följde med mamma till affären, sen kom vi hem och jag satte mig framför tvn, och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen, och sedan slå på en film och sova ! Imorgon bär det att till Hovsta då vi ska vara hus och hundvakt. Sen åker vi till mormor på lördag, då vi ska vara hundvakt åt hennes hund också. Sen ska jag vara hundvakt på tisdag då mamma och syster ska på Harry potter, och nu insåg jag att detta kommer bli ett skitlångt inlägg, och ingen kommer att läsa hela! Men iallafall, sen på onsdag åker mamma och Inez till kolmården, och jag är hundvakt istället. Sen på torsdag drar jag och Angelica till Stockholm för att hälsa på våran saknade vän Tina, och så blir det nog en del shopping om jag känner oss rätt! Men nu orkar jag inte skriva mer, pusshej ! 

Av jolin - 21 juli 2011 01:13

jag borde blogga, men jag orkar inte. tar det imorgon istället. puss

Av jolin - 20 juli 2011 23:27

Dax för dig att blogga tycker jag ! va några dagar sen nu.

eller vad tycker ni ?


ni kanske undrar vem det är som skriver ? Detär ju iallafall inte jolin.

det är ju såklart jolins bästa vän , haha MALIN Här !

mig hittar ni på http://staalins.blogg.se


pussar


Av jolin - 19 juli 2011 17:48

Nu blir det parkhäng med fina saker ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards