nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 16 juli 2011 00:59

Tänkte passa på att blogga lite med tanke på att jag fortfarande är vaken! 

Och idag har jag inte sovit några timmar på kvällen, gz till mig ;)

Nejmen jag försökte sova förut, vid elva, tänkte att det var lika bra så jag kommer 

upp imorgon. Men det sket sig ju.. Aja big deal?


Jag pratade iallfall lite med Malin förut, och vi bestämde att vi skulle fotta nästa vecka!

Nere vid sjön som ligger hos henne, ska tydligen vara jättefint där, men jag vet inte? 

Ska även fotta inomhus. Kommer bli massa bilder, men alla bilder kommer nog inte hamna

här på bloggen, ni behöver ju inte se allt? Och nu när jag tänkte efter så lät det bara fel.. 

Sen bestämde vi även att vi skulle dra iväg och tälta med några kompisar, kommer bli toppen!Kan behöva det nu efter att jag suttit inne i flera dagar, och med tanke på den ångesten jag haft pga det.. Fan jag tänker för mycket nu för tiden, på saker jag inte vill tänka på.. Men ey, vem fan bryr sig? 


Kollade även in på Malins blogg förut, hon är inge söt för det eller? 

Ni får kolla själva så kanske ni förstår. Ni hittar henne här ;http://staalins.blogg.se/


Men nu ska jag ta något att käka, sen ska jag försöka sova.. 

Pussen! 

Av jolin - 15 juli 2011 22:53

Hahah, först vill jag berätta att jag "älskar" när min granne har fest, och drar på basen så att det skakar i hela soffan, visst det är okej, sålänge det är bra musik. Men när han sedan höjer volymen ännu mer och byter till AC/ DC och sådan skit.. Då vill man bara gråta... 


Sen hittade jag även massa fina bilder på min mamma från när hon var ung. 

Ska jag skratta eller ska jag gråta? 80- talet, vart tog du vägen ?

 

Av jolin - 15 juli 2011 21:51

Som ni kanske såg så har jag en ny design! 

Älskade verkligen bilden, så fick sno den av en kompis vid namnet Amanda Riemer! 

Hon har själv tagit bilden, och jag tycker hon är så otroligt duktig på att fota! 

Ni hittar även en massa andra bilder hon tagit här ;http://manddz.deviantart.com/ 

Denna header kommer jag nog ha tills jag och Malin har haft en photoshoot. 







Av jolin - 15 juli 2011 19:08

Haha, känner mig tvungen att blogga, fråga mig inte varför, för det vet jag inte.

Har ingenting att blogga om...   

Nästa vecka flyr jag till Degerfors, då blir det att spendera tid med Malin, och en massa andra människor! Kommer bli AWSOME! 

Ska sola och bada, varje dag! Haha även om det inte är fint väder.. 

Sen så kanske det blir Kolmården för mig ändå den 27e, sen Liseberg den 11e och sen blir det flytt och Ikea den 1a september! Kompis det går bra nu, det går bra nu :) 


 

Av jolin - 15 juli 2011 19:03

Nu är det jag som är lite nervös? 

Antagligen så tog hon väl kort från en konstig vinkel,

men det set helt galet ut ! Hur kan det bli så? Okej för att hon är smal, 

men det kan inte vara bra för hennes hälsa?.. Aja sålänge det inte tar skada

på hur hon bloggar.. Hennes blogg är faktiskt bra! 


 


Av jolin - 15 juli 2011 16:37

Hahah sitter just nu hemma i soffan med syster och mamma.

Vi kollar på Skilda världar, haha fråga inte varför? 

Aja bättre än ingenting, ska snart duscha, sen får vi se vad det blir! 


 


Jag minns när jag jämnt kolla på Skilda världar som liten. 

Haha, helt sinnes, så sjukt dåliga skådespelare.. 

Av jolin - 15 juli 2011 14:44

Idag äre fredag, say what? 

Idag ska jag nog bara sitta hemma, kul? Eller inte.. 

Annars drar jag mig nog iväg till Amanda och håller henne sällskap. 

Men vi får se hur jag gör. Ska iallfall duscha först! 


Vi gick ju iväg för en liten stund sen för att lämna in lappen. 

När vi kommer dit så är det stängt, känns ju underbart! 

Vi la lappen i brevlådan istället, så får hoppas att den hamnar rätt. 


Igår bloggade jag ju inte alls mycket, så får väl berätta lite idag.. 

Vaknade upp hos pappa och hade ett skitdåligt humör.. 

Så han frågade om han skulle köra mig till mormor, det fick han inget svar på.

Istället började jag packa och städa rummet, och sen sa jag att jag ville åka.

Så han körde mig till Nora där min kusin och min syster hämtade mig.

Åkte ut till Järnbås där även mormor och mamma var. Och de tre små hundarna,

Zorro, mina kusiners hund. Alice, våran hund och så lilla Pyret, mormors nya hundvalp! 

Hon är så sjukt söt, sötare än socker! 

Vi åt iallafall och sedan körde Rasmus hem oss då vi kollade på film och jag somnade.

Vaknade vid tolv på kvällen och då kollade jag på tv, sen somnade jag efter någon timme. 


Här får ni några bilder på Pyret! 

               

Av jolin - 15 juli 2011 13:57

Vaknade för en liten stund sen och var skitpigg.. 

Satte mig här en stund, och nu ska jag börja fixa mig för att

jag och min moder ska iväg och lämna en lapp för att  jag ska byta gymnasieinriktning.

Kom ju som sagt in på barn och fritid där jag inte vill gå. Så ska byta nu, med lite tur kommer

jag in på florist eller hotell och turism! Men jag skriver mer sen, puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards