nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 26 juli 2011 00:13

Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet, och känslokall, så att man först bombar en stad. Klär ut sig till en polis, sen åker ut till en ö, där det är en massa ungdomar, barn och vuxna, och lurar dom att han ska hjälpa dom, men istället skjuter ihjäl nästan 100 personer. Och samtidigt bara ler, och gör glädjerop, är nöjd över sig själv. Och ler när han lämnar rätten, för att han tycker att han gjorde rätt.  Jag skulle inte klara av att leva med den skulden, att jag har dödat någon. Man är ju inte riktigt frisk, man är inte frisk någonstans. Någon som är värd ett dödsstraff är verkligen Anders Behring Breivik! Han borde plågas, långsamt!.. Jag ska besöka honom när han sitter bakom bom och galler, och spotta på honom. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 


Jag beklagar verkligen sorgen för dom som mist någon nära och kär. 

Rest in peace ♥

Av jolin - 25 juli 2011 23:31

               

Av jolin - 25 juli 2011 21:03

Åh, förlåt att jag itne bloggat på hela dagen, känner mig riktigt dålig. Men orkade verkligen inte imorse, eller när jag kom hem.. Men med tanke på att jag gick upp vid sju imorse, vilket jag inte gjort

sedan jag gick i skolan, så kanske ni fattar att jag var hur trött som helst? Och jag var tvungen att packa och fixa mig osv. För vi skulle först åka till Coop 

och handla lite, sen till netonnet osv. Sen när vi kom hem gick jag och la mig och läste och sen somnade jag, vaknade inte förens vid sex då min kusin satt och stirra på mig, märkte inte när han kom hem. Vart skiträdd och 

flög upp ur soffan. Dom andra hade inte kommit än, haha dom kanske ville stanna kvar längre i Norge? Nejdå, men dom skulle stanna och käka och sånt. Satte mig i köket, och sedan kom dom andra. Då vi satte oss och åkte till Ica Maxi

där vi inhandlade lite smått och gott. Sen åkte vi hem. La mig och kollade på tv, och sen satte jag mig här. Är verkligen sjukt sugen på att sola ikväll, men det är inte en

ända person som kan eller vill sola ikväll. Så antagligen så ska jag sola med Lina, den fina imorgon :) Sen ska jag till marieberg, och sedan vidare och vara hundvakt

medans mamma och syster är iväg och kollar på Harry Potter. Sen på onsdag ska jag vara hundvakt igen, sen shoppar jag sönder på torsdag, lätt förtjänta pengar ! ♥ 

Kanske går iväg och solar själv ikväll med. Får se hur jag gör, måste även köpa hårfärg! Men nu ska jag kolla lite på resor och så till Tokyo, för vi ska antagligen dit nästa höst! Då är det jag som kommer shoppa som aldrig för kan jag lova! Haha, nej men nu måste jag sluta skriva! Puss

Av jolin - 25 juli 2011 01:08

Tänkte säga godnatt, ska upp tidigt imorogn.. Redan vid halv nio- nio, första gången på väldigt länge som jag ska upp vid den tiden!.. Men det är det värt. 


Kom hem för en liten stund sen då jag varit hemma hos Amanda och tittat på kattungarna deras, och pratat en massa minnen och annat smått och gott. Och även varit på Mc'Donalds. Är så sjukt mätt nu, det är f*n inte sant!.. 

Imorgon blir det att åka ut till netonnet osv, och sedan tillbaka hit, packa och så. Sen åker vi hem.. Kommer bli så sjukt långtråkigt att komma hem, om inte annat så kommer jag ju inte få vara själv.. Men blir ju inte hemma sålång innan jag far vidare. Ska antagligen hem till Amanda imorgon kväll, sen ska jag vara hundvakt på tisdag evuentellt onsdag.

På torsdag blir det shopping! Som jag längtat, haha! Sen på fredag åker jag

ju till Labbsand med Johanna. Sen åker jag nog till degerfors och träffar älskade

Malin och Tina som jag saknar så sjukt mycket!

Kommer bli nice som f*n! ♥ 


Säger även grattis till Drane, apan Christoffer och fotbolls hunken Christophe ! 

Av jolin - 24 juli 2011 19:24

Kom precis hem från en promenad med mamma, Alice och Zorro.

Satte mig ute och skulle ta kort, precis då ringer Amanda, så det blev att 

springa in och fixa sig, och nu ska jag snart gå och möta henne, sen får

vi se vad som händer, om inte annat lär ni höra mer från mig senare ! 

Av jolin - 24 juli 2011 17:12

Av jolin - 24 juli 2011 16:59

Haha, glömde berätta det förut. Trodde jag hade drömt en sak, men mamma kom och fråga om det var jag som stängde in hundarna. 

Hon väckte mig imorse, och fråga vart hundarna var? 

Men jag hade inte en aning, jag had ju legat och sovit? 

Haha så vi gick ner, och kollade, sen öppnade mamma dörren in till Linas 

rum, och där var dom, båda två. Och alla hade ju legat och sovit? 

Det var lite läskigt, men antagligen så var det någon som gått i 

sömnen och stängt in dom? Men mamma och jag låg ju på övervåningen? 

HAHAHAHHAHAHAHA

Av jolin - 24 juli 2011 16:50

Ändrade planer! Blir inget stockholm för min lilla älskling kommer hem på fredag, så då kan vi lika gärna ses då! Toppen, saknar henne som fan.. Inte okej va?!

Ovido - Quiz & Flashcards