nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 24 juli 2011 15:41

Att gammal vänskap kan rosta så.. 

När man funnits där dag ut och dag in, när man umgåts dag in dag ut. 

Och sen pga två personer, så kan man inte träffas längre, man pratar inte längre.

Pågrund av ett litet, litet bråk.. När man varit som en ända familj.. 


Vi var som tvillingar, vi fanns där för varandra, hela tiden.. 

Men nu kollar vi inte ens på varandra.. 

Av jolin - 24 juli 2011 15:15

Haha, glömde berätta det förut, men i helgen åker jag och Johanna ut till hennes morfars stuga ute vi labbsand och bara myser sönder! Har ju inte träffat bruden på länge, ås det kommer bli awsome! Sist vi var där så åkte vi ner till själva labbsand-badplats, och vi tog med oss fika och skit, men under de 5 timmarna vi var där så gick vi inte upp en ända gång. och det slutade med att jag fick solsting typ, såg ut som en tomat i ansiktet, och Johannas bror Joakim skärde upp sin fot, det var inte en rolig hemfärd kan jag lova. Men denna gång bli bättre, med lite tur så att säga ;) Hoppas på sol, så att man kan sola och bada, måste fan jobba på min bränna så fort jag får chansen! För skolan börjar nästa månad, och då kommer jag inte ha tid, och vill inte komma likblek till skolan heller för den delen. Men om inte solen kommer snart så blir det solarium! Haha, och det kommer bli såååå dyrt i längden.. 

Av jolin - 24 juli 2011 14:26

Jag får verkligen ångest när jag vaknar såhär sent, har ju typ sovit bort hela dagen? 

Dock är det ju inte bra väder ute, så kunde ju ändå inte legat ute i solen, men kunde gjort 

massa annat? Men nej, nu måste jag typ städa, träna och så, sen är det dags för att sova

och sedan åka hem.. Vill inte hem, fan finns ingenting att göra där. Och inte kan jag ta bussen 

till degerfors, för ska vara hundvakt på tisdag igen, och på onsdag. Men sen är det fritt fram!

Då ska jag fan spendera resten av mitt sommarlov i degerfors! Haha, det låter inge värdelöst för det? Degerfors lixom.. Men jag tycker om att komma hemifrån, och du är det så skönt 

att åka till degerfors, där alla känner alla, alla kan typ umgås med alla. Det blir en sådan skön 

stämning när man är med en massa folk där, och det är alltid någon som vill hitta på något busigt, och då gör alla det. Helt underbart! Men när man bott i degerfors i en månad eller två, så tröttnar man på det.. Man börjar umgås med fel personer hur lätt som helst, det blir en massa skitsnack och andra jobbiga saker. Så man ska bara åka dit ibland,

en vecka då och då :) Men nu ska jag inte skriva om degerfors haha ;)

Ska inte skriva någonting mer, förens senare! Pusshej! 

Av jolin - 24 juli 2011 01:03

                     

Av jolin - 24 juli 2011 00:06

Funderar starkt på att gå och lägga mig snart, så jag kommer upp i tid imorgon. Hoppas på bra väder så jag kan ligga ute i solen heeeeeeeela dagen och bli lite brun! Wish me good luck!

Om inte så uppdaterar jag imorgon igen, så ni behöer inte vara oroliga! ;)

Av jolin - 23 juli 2011 21:14

                     

Av jolin - 23 juli 2011 20:10

Kom nyss hem ifrån en liten promenad med mamma, Alice och Zorro. Ska antagligen ut och gå mer sen med mamma. Kanske en pw (powerwalk) ? Kan ju alltid hoppas! 

Var även på affären förut, handlade lite gott inför kvällen. Och nu sitter jag och dunkar musik.

Känns som att jag vill skriva, skriva och skriva, men kommer inte på något att skriva om? 


Har iallafall berättar för mamma att jag vill ha en systemkamera, ny mobil och plattång. Fyller ju snart ;) Men då ska jag antagligen iväg och fixa och bygga upp mina naglar, och sätta in nytt löshår! Sen får vi ju se vad som slinker med hem från Stockholm! 


Jag har precis fört över fler bilder, så kommer in fler lite senare ;) 

Av jolin - 23 juli 2011 20:02

 


Du hade en röst som ingen annan! 

Rest in peace! 

Ovido - Quiz & Flashcards