nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 14 juli 2011 00:05

Nattblogg ftw !

Sitter just nu i min säng och känner mig depp..

Somnade vid åtta och vaknade för en stund sen, fan ska jag inte kunna

sova en hel natt för? Fatta skönt att vakna i tid på morgonen, vara helt utvilad

och ha hela dagen framför sig? Men nejdå, det går inte för jag heter Jolin Kiel och

är dum i huvudet, vafan.. Så känner jag mig just nu!


 


Idag har jag iallafall inte gjort någonting, efter att vi varit hemma en stund så

kom Adam förbi, vi åkte till affären och sedan hem igen. Käkade lite och sedan fortsatte

jag att kolla på Couger town. Till sist råkade jag somna, och vaknade som sagt upp nyss.

Vad jag ska göra nu vet jag inte, försöka sova igen? Det är iallfall värt ett försök!

puss

Av jolin - 13 juli 2011 23:57

Satt ute på balkongen nyss och kollade ut, på hilmen och månen..

Började att fundera, det är nu som jag borde vara nere vid stranden med en massa vänner och en brasa, bara skratta och vara glad. Ta et nattdopp och hitta på en massa kul. Borde vara ute och tälta, hitta på en massa massa bus, ligga i gräset med en nära vän och bara prata. På dagarna borde jag ligga på stranden och sola och bada, vara ute med en massa folk och bara må bra. Borde vara ute på en massa äventyr. Sitta i solnedgången med en kille och bara mysa.

Men vad gör jag istället? Ingenting. Sitter inne om dagarna och glor på tv. Ligger och sover, och vaknar upp på natten. Kollar runt på facebook och läser en massa bloggar, är det såhär livet ska vara för en tonåring på sommaren? Jag tycker inte det, det måste ske stora förändringar om jag ska klara detta. Förut var jag den glada, spralliga och pratiga tjejen, jag är inte den personen längre, känner mig lixom inte glad. Någonting har hänt, men vad ?

Av jolin - 13 juli 2011 13:43

Hejsan alla söta där ute!

Idag är det tisdag, om jag inte minns helt fel ;)
Vaknade utav att pappa kom in i rummet och sa att han skulle iväg och handla

osv, så klädde på mig och satte upp håret och följde med, det råkade slinka ner en tidning, naglack och shampo/ balsam. Så nu är jag nöjd! Sitter just nu här och dunkar Mohombi.

Ska försöka få tag på Malin och sen får jag se vad som händer, stanna hemma eller dra iväg till

aplandet degerfors? Nu ska jag iallafall måla mina naglar, sen tar jag en dusch och sedan fixar jag mig, så skriver jag nog mer sen om inte annat! Men hoppas ni får en härlig dag i solen med en glass och massa underbara vänner,!

Av jolin - 12 juli 2011 22:17

Sitter just nu här, i min soffa med Linda och pappa.

Efter att vi var i sommarstugan åkte vi in till degerfors och hämtade upp Linda och sedan åkte vi vidare ner till bråten för att pappa skulle häma en ac/dc skiva och Jörgen. När vi väl kom hem satte vi oss här med en stor chips-skål och en godis-skål och cocacola. Får se vad vi gör sen, glo film och dunka musik antagligen! Och bara dampa, toppen! Bilder blir det nog, ska övertala Linda!!! Men nu orkar inte jag skriva mer, herra!

Av jolin - 12 juli 2011 18:54

Sitter just nu nere i skäggebol i sommarstugan med farmor,farfar och pappa.

Har inte alls gjort mycket idag, vaknade vid ett skulle jag tro, åt frukost och sedan fixade jag mig. Pappa och jag åkte ner till ÖoB osv, köpte en ny bh, thigts och parfym, toppen! Det behövdes kan jag lova. Sen åkte vi hem igen då vi käkade lite, sen åkte vi ner hit till stugan. Väntar på att maten ska bli klar, sen får vi se vad som händer, hemmakväll eller utekväll ? Jag tar det som det kommer istället ;)

Skriver säkert mer lite senare då jag tänker bjuda på en söt bild på mig och Malin ifrån putte!


Pussen '

Av jolin - 12 juli 2011 02:04

 

Lagom fin bild, utan smink eller någonting!


Kan verkligen inte sova nu, känns lite tufft, men ey? Det är sommar!

Imorgon kommer antagligen Linda hit, ska dra med henne ner på stan, sen åker vi

nog in till degerfors, då jag ska upp till Amanda en sväng och lämna hennes saker, sen

ska jag tvinga ut Malin. Om det är fint väder blir det nog bad, underbart!


Haha mamma ville ha med mig den 27e till kolmården, men icke sa nicke!

Jag vill inte dit, gå omkring och se på djur ? Vill jag se på apor åker jag till Degerfors.

Sen ska vi iallafall till Liseberg den 11 augusti, det blir toppen !

Av jolin - 11 juli 2011 22:17

Trött tjej! Vaknade nyss till liv. Somnade för tre timmar sen framför tvn, vad nu det var nödvändigt för, nu kommer jag ju vara vaken till fem.. Och sedan sova bort resten av dagen.

Aja skitsamma, det är ju sommarlov!


I lördags var det ju som sagt sista dagen på putte, då jag vart lite smått kär ;)
Vi gick ju iallfall hem till mig efter Mohombi som jag skrev i förra inlägget.

Linda kom hem till mig efter ett tag då vi käkade och taggade sönder in för dom andra underbara banden som skulle spela under kvällen. Vi gick till campingen vid nio tror jag och bara softadesönder, pratade med en massa folk. Sen kom vi på att vi missade Adam Tensta, men just nu känns det som att det kvittar. Gick iallfall upp till festivalen och kollade på Maskinen, gick omkring lite, och sedan kollade vi på Håkan Hellström. Maskinen var så jävla bra, dansade sönder! Och Håkan var helt j*vla underbar! Skrek som en gris, dansade och var allmänt glad. Så kan inte prata så himla bra, är hes som f*n!

Men det var det vär det! Påvägen hem kom det fram två söta killar och frågade om vi ville vara med i deras pusstävling, klart vi ville ;) Dom skulle ge oss en varsin puss på kinden, värsta söta! Pratade även med en kille från min förra klass påvägen hem. När vi kom hem käkade vi, och sedan dyngslocknade vi!


Vaknade upp igår och började städa, sen kom pappa hem från Västerås då han varit på Power meeten, pratade lite med honom. Malin åkte hem och sedan somnade jag framför tvn.

Vaknade vid elva och var skitpigg. Och somnade inte förens fyra på morgonen.


Vaknade upp idag utav att pappa kom in och sa att han skulle till farmor. Då gick jag upp, kollade på tv och sedan fixade jag mig. Gick ner och väntade på pappa, då hans vidriga granne förföljde mig på moppe, hatar verkligen honom. Får ingen panik eller så, han är typ pedofil eller något. När pappa kom så åkte vi iallafall och handlade och sedan åkte vi hem. Satt på balkongen och pratade och dunkade musik. Åt lite mat och sedan somnade jag.

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan försöka sova. Sen blir det upp och åka till Degerfors.


Puss'

Av jolin - 9 juli 2011 18:57

ÅHHHHHH JAG ÄR KÄR!

Vi drog för snart 2timmar sen och kollade på Mohombi. Och vi kom nyss hem.

Mohombi, så sjukt snygg är han!
Hans leende, hans ögon, han kropp, hans moves, hela han, mhhh <3

Vi stog längst fram och bara röjde sönder, så underbart!


 


Kommer aldrig tvätta min högra hand igen då jag hade min hand i hans!

Fick även värsta ögonkontakten med honom, under en värs! Han höll upp ett finger

och kollade på mig, precis som att jag var just den enda tjejen i världen!

Precis när han sjunger;

On top of my love gain and you're gonna get it tonight
I'm focused, I'm ready, girl I'm gonna give it to you right
I wanna pull you over, pull you under
Make your body surrender to mine
Girl you can make me suffer, do whatever
Cuz I know you're one of a kind

Hur underbart tror ni inte det kändes?

Ni skulle sett mitt leende på läpparna, omg!


Nu sitter vi iaf hemma hos mig och väntar på Linda då vi ska äta när

hon kommer, sen dunkar vi musik och taggar sönder!

För senare under kvällen spelar, Håkan, Adam och Maskinen!
Kommer bli massa dans, sång och tårar!!


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards