nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 6 juli 2011 00:31

Ingenting blir som tänkt. Idag (onsdag) skulle jag varit världens lyckligaste tjej.Skulle sprungit omkring inne på putte i parken och kolla på alla älskade artister som spelar. Skulle vara den gladaste tjejen på jorden. Skulle varit på putte hela veckan, skulle vara med alla underbara kompisar, alla bra band, i karlskoga, bo hos pappa med Malin. Men så vart det inte.. Som vanligt, det är alltid någonting som ska bli helt åt helvete för mig. Nu är det pappa som är störd, skulle få pengar av honom som sagt till putte i parken som födelsedagspresent, han och mamma skulle betala 50/50, ni tror det vart så, nej? För han gav både mig och min syster 500kr, klart jag tänker "åh vad bra nu kan jag shoppa", när han i själva verket menar att det ska gå till putte i parken, men ofta min syster som snart är 18år, också ska få 500kr av honom när jag fyller år? Ah tjena, men tydligen..Pratade med honom om det idag, och när jag säger det, då svarar han inte, han undviker att svara på den frågan.. Sen skriker han på mig, för att jag låter sur. Men är det så jävla konstigt? Det tycker iallafall inte jag.. Sen så pratade vi ju som sagt även för väldigt längesen om att jag skulle få bo hos honom hela putte- veckan, men idag så säger han helt plötsligt att det inte går för att han ska till Västerås imorgon? Vafan kom det ifrån, jo ingenstans.. Sen när jag frågar om jag inte kan få sova själv hos honom med Malin, nej då svarar han inte.. Sen förstår inte han varför jag blir ledsen och besviken på honom.. Han har någon inte alla getter på rätt sida av staketet.


Det blir iallafall att gå på lek och buslandet med Tina, Eddie, Thomas och Tinas mamma. Och sedan åker jag med dom till antingen Karlskoga eller Degerfors, vilket vet jag inte än, beror helt på Malin och mina andra friends. Sen blir det iallafall putte i parken, och jag tänker på fan inte svara när min pappa ringer eller smsar! Men nu ska jag packa min väska och sedan försöka sova, för dom kommer strax efter halv elva imorgon bitti, woho kul.. Jag brukar sova till halv två nuförtiden..  Puss' 


 

Av jolin - 6 juli 2011 00:19

Blir så sjukt ledsen och förbannad..

Alla löften du gav, blev bara till svek. Du visste att det skulle betyda mycket för mig. Du lovade, men nejdå. Allt annat ska såklart gå före. Va väll inget nytt? Du sätter alltid dig själv före alla andra.. Tänk om jag skulle göra så mot dig, och sedan bara strunta it totalt! Du skulle nog ta väldigt illa upp. Men nu förstår antagligen inte, du vill inte förstå. Det är bara du, du och du i ditt huvud, får ju inte glömma ölen. Känner bara för att ignonera dig, tills du tar kontakt med mig. För det är alltid jag som måste höra av mig till dig. Sen gnäller du på att jag aldrig har tid för dig! Hoppas du någon dag förstår hur det känns.


Vill bara dra här ifrån, orkar inte.

Vill bli liten igen, då man inte hade några problem.

Då allt var bra! 

Av jolin - 5 juli 2011 17:43

Trött brud, fan sover hela dagarna men är fortfarande trött..

Vaknade vid ett utav att mormor kom hit, hon hämtade mamma och åkte sedan igen. Dom skulle iväg och hämta mormors nya hundvalp, Pyret, skitsöt kan jag lova! Det ända jag gjort idag är att kolla på tv typ, varit ute med Alice och ingenting mer.

Och nu ringde någon på dörren, och då var det min moder och min kusin.

Och precis innan så kom min andra kusin, han skulle hämta sin post.

Ska nog göra lite mat och sedan kolla på film, sen får vi se vad det blir.

Prata med mamma om putte, kanske pappa. Men han skriker bara åt mig.

Gud vad jag älskar livet, eller?

Skriver mer senare, pussen

Av jolin - 5 juli 2011 01:57

Känner mig så sjukt duktig! 

Jag vart så himla trött runt åtta-nio, så jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt..

Somnade så skönt så, men vaknade för en stund sen, känns bra att sova "middag" 

på kvällarna, ohja ! Men nu har jag iallafall rensat min sminkväska och sådant, och nu funderar jag på att ställa mig i duschen. Kanske skriver mer sen, kommer nog inte somna förens 5-6? 

Av jolin - 4 juli 2011 20:27

Det är snart putte i parken och jag har ingen biljett än.. 

Känns lite jobbigt, men hoppas att det löser sig, mamma skulle försöka fixa det. Pappa är bara allämnt trög och fattar ingenting. Han hade ändå lovat, men aja.


Har inte gjort alls mycket idag, kollat på tv och sovit? Kul liv, nej. 

Har försökt smälta detta med gymnasiet och skit, hoppas verkligen dom går med på att jag byter, vill inte gå barn och fritid. Men jag säger grattis till alla er som kom in på dom linjer ni ville, måste kännas sjukt bra! 


Ska snart ta mig en dusch, måla naglarna och färga mina ögonbryn och ögonfransar. Sen blir det nog en film och sova, är skittrött nu förtiden, sjukt irriterande.. Ska ju vara pigg nu när det är sommar? Dock är det ju typ inte sommar, känns mer som höst.. 


Tänkte även påpeka att ni är grymt dåliga på att kommentera och ni får inte glömma bort att ni får fråga exakt vad som helst, vad tror ni den lilla rutan är till för? ;) 

Av jolin - 3 juli 2011 23:40

Nu får ja ta tag i detta, måste börja blogga igen!

Har varit i Degerfors hela veckan, tills ah, imorse :)

Tog bussen hem från Degerfors 05.05 imorse till Örebro, orkade inte vara kvar i Degerfors, bara en massa jävla idioter där, gud vad jag hatar't!

Det var iallafall Golden Times igår, helt okej, Jay Smith var ju där, hans autograf är kvar på min hand, dock var det ju lite synd att han var så jävla borta.. Kunde ju knappt prata förfan... Och sen i Torsdag vare Karlskoga festen, då älskade Petter var där. Han var helt underbar, så grymt bra live så det är inte sant! Han kommer till PIP igen, och jag kanske missar honom, för att min mamma och pappa antagligen sviker mig.. Blir det så kommer dom få höra ett och annat kan jag lova, dom har fan lovar mig det ända sen julas, så fuckar dom upp det för mig nu kommer jag hata dom för alltid ! Missa ju Club Nordic pga dom.. Vilka förrädare..

Nej men putte börjar ju på onsdag, kommer fan gråta om jag missart..


Hoppas på fint väder nu till veckan, vill ju bli brun!

Och snart flyttar vi, eller ah för mig är det snart, första september!

Och vilken dag som helst får jag reda på vart jag kom in!


Kompis det går bra nu?


 

Av jolin - 3 juli 2011 16:31

Jag borde blogga, men jag orkar inte.. 

Är bara så trött på vissa idioter.. Du kan ju fan inte vara sann! 

Aja, skriver mer sen. 

Ovido - Quiz & Flashcards