nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 19 juli 2011 15:44

Idag är dt tisdag, bara ett antal timmar kvar tills mina babes kommer ! Får se vad vi hittar på för bus, man vet aldrig förens efteråt med oss. Nejdå, vi ska ta det lugnt, är ju ändå hundvakt såatte.. Måste iallfall prata lite med mamma och så, sen så måste jag städa innan de kommer!


Vaknade upp vid två halv tre, tror jag? Och gick ut med Alice, kom in igen och satte mig här. Ska snart ta någonting att käka, och sedan hoppa in i duschen. Hårinpackning, skrubb och sen ska jag smörja in mig med lite bus, och sen färga ögonfransarna och se vad kvällen har att erbjuda! Skriver mer sen, pussen

Av jolin - 19 juli 2011 02:58

Måste bara berätta att jag har skrivit ett väldigt "fint, vacker och underbart" inlägg på Malins blogg. Vill ni få ett gott skratt, eller bara veta lite fakta om henne så hittar ni henne här; http://staalins.blogg.se/?tmp=19025511 ! Bästa bruden i världen!!  


Vid halv tolv tänkte jag gå och lägga mig för att jag skulle försöka somna i tid..

Men here iam, fortfarande vaken.. Skräll säger jag bara.. Så då tänkte jag att jag kan passa på att skriva en massa onödiga inlägg. Så nu har jag gjort det, hoppas ni klarar er nu.. För nu kommer ni få vänta några timmar tills ni hör något från mig igen!


Pusshej  

Av jolin - 19 juli 2011 01:38

Nu vart jag hur glad som helst! Läste precis Malins inlägg, hon är inge go för det? 

Klart jag älskar henne, hur kan man inte göra det? Hon är så jävla underbar! 
Jag kan läsa av henne utan till, vi är som tvillingar. Kommer alltid finnas där för henne, dag som natt! Hon har gjort samma sak för mig, hon finns jämnt där när jag behöver prata, hon lyssnar jämnt. Vi behöver inte ens prata, vi kan bara kolla på varanda, krama varanda, och vi vet precis vad om hänt. Vi förstår exakt hur vi känner, hon är min soul mate !

Ni som känner henne, vet hur underbar hon är. Och ni som inte känner henne, ni borde verkligen hitta någon som är lika underbar som hon är!  

Av jolin - 19 juli 2011 01:14

Hej alla glada !

kör på en gästbloggning så här sen på kvällen/natten. Malin här Jolins älskade vän (a) haha

har ingenaning om vad jag ska skriva men.

Jag längtar sjukt mycket till på Torsdag då jag äntligen ska få träffa Jolin igen.

vi har ju lixom inte träffats sen putte och det är ju ett tag sen. Vi brukar ju åtminstonde

träffas 4 -5 dagar i veckan, så känns helt tomt nu.


Tänkte brätta lite om min lilla skönhet.

För det första är hon helt underbar!

hon finns alltid där för en , oavsätt vilken tid på dygnet det är. Jag har smsat henne vid ca 4-5 på natten om det är något som har hänt och hon svarar fan jämt.

Man kan prata med henne om allting och hon har hjälp mig så sjukt mycket.

Hon har alltid funnit vid min sida, vad som än har hänt.

desutom är vi så lika så det är sjuk, vi tar varandras ord och säger dom när vi inte kommer på vad just det ordet heter, vi tänker exakt likadant, vi har samma humor och massa andra saker.


Skulle skunna sittar  här i flera dagar & skriva om min älskade fru.

men tror inte ni skulle orka läsa allt.

Jag vill bara tala om att jag älskar min fru överallt annat, hon är min andra halva.

utan henne skulle jag inte kunna överleva! <3

Av jolin - 19 juli 2011 00:44



Ligger just nu nerbäddad i sängen, med datorn i knät och försöker komma på någonting att skriva om, men det verkar inte gå så bra.. För jag har inget liv! Men jag tänker berätta lite om vad jag gjort idag, samma sak som alla andra dagar. Fattar inte varför man skriver om sin vardag, hur kul kan det vara att läsa om vad en person gjort under dagen. Tydligen väldigt intressant, med tanke på att jag också läsar bloggar! Haha, låter det inte lite patetiskt igentligen? Eller är det bara jag som är utstött och tycker så ? Nej nu ska jag inte vara så negativ nu ska jag vara posetiv! För nu ska jag börja tjata om vad jag ska göra resten av veckab.


* Tisdag, ingenting, ligga hemma och glo, ha en liten spakväll hemma helt för mig själv. Färga ögonfransarna vilket jag inte gjort än. Göra en hårinpackning, raka benen och sådana saker. Och sen får vi se vad jag hittar på för busigt! Ska antagligen träffa Amanda och hennes pojkvän också, ska bli kul. Har inte träffat Amanda sen putte, innan det? No ideé! 

* Onsdag, möta upp Eveline och Angelica, vara barnvakt i några timmar, gå på stan. Köpa en massa gott så som godis, chips, dricka och mat. Hem till mig, välja filmer, gå på en promenad med Alice, sen hem och bara mysa sönder!

*Torsdag, åker med Eveline och Angelica till degerfors för att träffa Malin, har inte träffat henne sen putte, vilket är jobbigt för vi brukar ses varje dag, hon är min lille wingman ;) Haha skoja bara! Får se vad jag och Malin hittar om, om jag sover kvar eller åker hem.. 

*Fredag, åker ut till Hovsta för att vara hus/ hundvakt åt mina kusiner som åker bort. Hoppas på sol och värme, så jag kan bli lite brun och så jag kan bada!

* Lördag, vara i Hovsta, eller åka ut till mormor där jag ska mysa sönder med hennes hund Pyret! Mer vet jag inte.. ¨

* Söndag, samma sak som lördag.  


Intressant vecka ? Nae.. 

Av jolin - 18 juli 2011 22:17

 



*Jeansshorts som är slitna och lite trashiga.
Finns det något snyggare en korta, ljusa jeansshorts med lite hål i?

Jag tror inte det!


*Killar som spelar gitarr och sjunger. Det är så underbart, 

tänk en hemma kväll med en kille som drar fram gitarren 

och sjunger för dig? Det gör killen ännu snyggare, och sexig! 


*Varma sommarkvällar med en massa vänner nere vid stranden,

eller hemma på altanen. Sitta och prata, mysa, skratta, grilla, bada

spela kubb eller något liknande. Bara känna lycka! 



 


*Falska vänner, en kompis som kanske är jättesnäll och helt underbar.

Men när hon är med dig kanske hon / han snackar skit om din andra kompis, och

när hon / han är med din andra kompis snackar hon / han skit om dig. Hon / hon kanske 

strular med din pojkvän / flickvän, eller bara något litet som hon / han inte borde göra,

men det är det värsta som finns!


*När man är stressad och måste fixa sig. Håret blir inte som man vill, sminket bara

skiter sig. Och du måste verkligen vara klar inom en halvtimma. Då vill man bara

ta livet av sig.


*När grannen spelar så hög musik när han / hon har fest.

Visst det går väl bra sålänge det är bra musik, men när han / hon 

drar på skitmusik, då vill man bara gå över till grannen och skrika ut 

vad man tycker och tänker! 

Av jolin - 18 juli 2011 18:19

Nu har jag hittat den bästa födelsedagspresenten någonsin! 

Kan ni gissa vad det är? Linnen från modekungen.se som kostar 349kr styck ;$

Och självklart har det en finfint movtiv, och motivet är Lil Wayne


 

Ovido - Quiz & Flashcards