nneas

Alla inlägg under juli 2011

Av jolin - 18 juli 2011 14:42

När ja vaknade för en liten stund sen så såg det ut som att det var sol ute, så min första tanke var verkligen "Goodmorning sunshine, nu blir det ut och sola!".. Men när jag väl kom upp och tittade ut så regnade det.. Man blir inge ledsen för det eller? Nu har det inte varit sol på länge, tror fan att det blir att flytta utomlands nästa år, det vore inge awsome för det eller? 

Nej nu ska jag bli lite mer seriös, idag har jag inga planer alls, bara ligga hemma i soffan som alla andra dagar och bara vilja dö! Blir toppen det, skriver mer sen! puss

Av jolin - 18 juli 2011 00:45

Tänkte köra ett sista inlägg nu innan jag bäddar ner mig i sängen. Är på lite, lite bättre humör nu. Men det kan ju bli bättre.. Blir bättre med tiden. Om inte annat hinner jag vänja mig. 


Sitter iallfall här och gör ingenting. Har pratat lite med folk.. Kollat på bilder från flera år tillbaka, då allting var bra, man var glad typ varje dag! Någon dag ska jag komma dit igen! Men nu ska vi inte prata depp-talk här! Nu ska vi tagga inför Onsdag då min älskling Eveline kommer!

(     Ni kanske märker att jag inte har ett skit att skriva! Men jag försöker iallafall!     )

Och för att jag är så snäll så bjuder jag på en bild ! Puss '


 

Av jolin - 17 juli 2011 23:32

Fyfan, är inte alls på humör, tänker för mycket! 

Vill bara packa min väska och bosätta mig långt härifrån.. 

Kommer inte klara detta om jag stannar kvar iallfall, det är en

sak som är säker! Bosätta mig i järnbås eller någon annan stanns!

Bara jag kommer långt bort ifrån karlskoga, degerfors eller örebro.. 

Har inte mått såhär på länge, och vart är alla vänner när man behöver 

dom som mest? Jo borta, inte i samma värld.. Får klara mig igenom 

detta själv, har jag gjort det förr kan jag göra det nu! 

Av jolin - 17 juli 2011 20:37

Känner inte alls för att blogga, och har inte gjort det på hela dagen. 

Men jag känner att jag måste, vet inte varför?.. 

Har varit på sämsta humöret idag, sjukt ledsen och bara depremerad.. 

Vilket inte känns så okej, men alla har väl haft en sådan dag någon gång. 

Har inte gjort alls mycket idag, kollat klart på säsong 1 av Couger town , bara

att kolla på säsong 2 nudå! Har även färgat mina ögonbryn, nu har jag bara fransarna

kvar, och sedan ska jag duscha och skit, bara ta hand om mig själv! 


Tillbaka till igår.. Vi åkte ju som sagt till Hovsta, där vi mötte upp två av

våra kusiner, vi satt i en lekpark och bara apade oss, som när man var liten.

Sen gick vi till deras förra skola, där vi spelade king, ni kanske undrar vad det 

är, men jag orkar inte förklara hur det går till mer än att det är en bollek.. 

Men sen bestämde vi oss för att ta nästa buss hem. Så vi satte oss på bussen,

när vi hade åkte i 30min så tyckte vi inte att det stämde, för det tog 10 min att åka

till Hovsta? Plus att den inte åkte förbi resecentrum, vilket den skulle göra?.. 

Efter ett tag så ropar chauffören " Slutstation Karlslund herrgård".

Vi gick av och det ända vi såg var mörker, och ett stort gammalt stall.. 

Det var väldigt obehagligt, vi hade inte en aning om vart vi var? 

Men vi började gå åt det hållet vi kom ifrån.. Vi gick och gick, till sist 

så såg vi Hotell Scandics skylt, och en Mc donalds skylt. Så då förstod vi att

vi skulle gå mot skyltarna, för därifrån hittar vi. När vi kom till Mc donadls så 

tänkte vi köpa en varsin cheeseburgare, men då hade vi inte pengarna med oss.. 

Så vi fortsatte hemmåt, när vi kom hem så gick jag in på hitta.se då jag skulle 

kolla hur långt det var vi hade gått, vi hade gått 8km, jag, Inez, Robin och Alice!? 

Vi var helt slut, ont i fötter och ben, men vi tog oss hem! Så nu kommer vi 

aldrig mer åka 8;an!.. 


Och sen har jag en till sak att berätta, jag får besök av Eveline! 

Vi ska först gå på stan, sen ska vi ladda upp med en massa gott 

och bara mysa, kommer bli underbart! Har inte träffat den bruden sen 

avslutningen (?). Så det kommer bli toppen, saknar henne verkligen! 

Men nu ska jag dra, så ni får ha det bra! 

Puss

Av jolin - 17 juli 2011 13:50

Orkar inte blogga just nu, orkade inte igår när vi kom hem heller. 

Men berättar mer om gårdagen senare, för nu ska jag bädda ner mig och kolla på

Couger town! Jag har blivit som besatt i den serien, helt insane! 

Av jolin - 16 juli 2011 20:34

Nu är Robin här, så nu ska jag och min syster dra med henne till Hovsta där våran kusin möter upp oss. Vi får se hur länge vi bli kvar där med tanke på att vi måste ta med oss lille Alice.

Sista bussen går 02.02, men tror inte att vi blir kvar så länge! Men jag skriver mer när jag kommer hem :)

Av jolin - 16 juli 2011 14:30

Idag är det lördag, och Robin kommer hit! Jag har saknat henne!.. 

Får se vad vi hittar på, blir nog att sitta inne, är ju inte det finaste vädret idag..

Igår vart det en lugn dag/ kväll, låg i soffan hela kvällen. Rätt soft ändå. 

Men idag blir det nog mer livat så att säga! 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mig och gå till affären med mamma! 

Skriver mer sen, puss hej! 


 


Av jolin - 16 juli 2011 01:25



Nu har jag kollat på dom länge, dom ska bli mina !   

Ovido - Quiz & Flashcards